10 компании, които стават известни не с това, с което започват

10 компании, които стават известни не с това, с което започват

10 компании, които стават известни не с това, с което започват

Предприемачите винаги се фокусират максимално върху стратегически проекти, или продуктите, които смятат, че са потенциални хитове на пазара. Практиката обаче често опровергава намеренията. Представяме ви 10 компании, които са стартирали с даден бизнес, но са станали известни със съвсем други начинания .

1. Подкрепена от френската агенция за рисков капитал, DuPont започва да прави барут още през 1802 г. Днес е лидер в областта на биотехнологиите и иновациите

2. През 1927 г. братята Дик и Мак Макдоналд откриват хот-дог щанд, наречен "Летище" на летището Монровия в Калифорния. 21 години по-късно McDonalds слага акцент върху хамбургерите.

3. Nokia първоначално е била хартиена фабрика във Финландия.

4. Sony започва като сервиз за ремонти на радио в следвоенно Токио. Първият оригинален продукт на марката е магнетофон, а първият пробив с "комерсиален успех" е транзисторно радио Sony TR-55.

5. IBM стартира с производство на кантари, автоматични машини за рязане на месо, кафе машини.

6. Джеймс Крафт, основател на Kraft Foods започва бизнеса си с търговия на едро със сирене, от врата до врата в Чикаго през 1903 г.

7. Основана от Коносуке Мацушита през 1918 г., компанията сега известна като Panasonic първоначално е произвеждала двойни контакти за лампа и велосипедни лампи.

8. През 1926 г. Сакичи Тойода създава фабриката Toyota, от която излиза първия автоматичен тъкачен стан. Седем години по-късно, компанията навлиза на пазара за автомобили.

9. Xerox е основана като компания, произвеждаща фотографска хартия през 1906 г.

10. Motorola започва живота си през 1928 г. като произвежда батерии за радиостанции.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ