Другото лице на Анджелина Джоли в кампания на Louis Vuitton

Другото лице на Анджелина Джоли в кампания на Louis Vuitton

Боса, облечена в собствените си дрехи, без грим, с легендарната чанта на Louis Vuitton през рамо - така изтлежда една от иконите на новото време, Анджелина Джоли на първите, появили се в публичното пространство кадри от фотосесията на марката, чието рекламно лице стана наскоро актрисата, предава wwd.com.

Джоли изглежда напълно различна, седнала в дървена лодка, заобиколена от зеленина. Тази част от сесията е правена в езеро в Камбоджа в провинцията Сием Реап, а автор на кадрите е прочутата модна фотографка Ани Лейбовиц. Джоли има траен пресантимант към Камбоджа още от 2000 г., когато участва в снимките на "Лара Крофт: Tomb Raider".

 "Хората не са свикнали да виждат Анджелина в този вид", коментира Пиетро Бекари, изпълнителен вицепрезидент на Vuitton. "Харесва ми фактът, че това е истински момент. Това пътуващо послание, което даваме чрез личното пътуване е фундаментално за марката ни", каза още той.

Очаква се кампанията на марката, под мотото Core Values, да тече поне 18 месеца, като в нея ще се включат впоследствие Боно и Шон Конъри. Vuitton стартира  рекламната концепция, показваща пътуването към корените и ценностите чрез своите кожени чанти за път още през 2007 г.

Лица на кампанията са били Михаил Горбачов, Кийт Ричардс и Катрин Деньов. Утре модната марка ще пусне интервю с Джоли на уебсайта си: www.louisvuittonjourneys.com/cambodia, в което тя ще разкаже за пътуванията си до Камбоджа и да обсъди положението на страните от Третия свят.

Джоли осинови първото си дете, Мадокс именно от Камбоджа. Освен това тя и Брад Пит основаха фондация в страната за общественото развитие и опазването на Камбоджа. "Тази кампания е за един много специален човек и едно много специално пътешествие", заяви Бекари.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ