Най-добрите корици на века

Най-добрите корици на века

Кейт Мос с корона и скиптър на челната страница на Vogue от 2001 г. и брой на Empire с Дарт Вейдър от "Междузвездни войни" са сред фаворитите за най-добра корица за последния век, пише в. Independent.

Коркурсът е организиран по повод стогодишнината на британската Професионална асоциация на издателите (PPA).

Членовете на организацията са изпратили своите предложения, а панел от независими експерти в индустрията е свел броя им до десет.

Публиката може да избере любимата си корица в сайта на асоциацията на издателите, като всеки може да гласува веднъж в рамките на един ден.

"Корицата на века", събрала най-много гласове, ще бъде обявена на 21 ноември 2013 г.

Изборът на издателите:

 

Vogue, декември 2001 г.Vogue, декември 2001 г.

Хумористичното изображение, в което са комбинирани модата и символите на властта, е привлекателен начин да се ознаменува предстоящия юбилей на кралицата, посочват представители на журито, цитирани от в. Telegraph.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Еmpire, юни 2005 г.Еmpire, юни 2005 г.

Когато оригиналната трилогия "Междузведни войни" излиза на DVD, киносписанието пуска иновативна корица с микрочип: читателите чуват дишането на Дарт Вейдър всеки път, когато отворят списанието. Този брой продължава да е най-продаваният.

 

 

 

 

 

 

 

 

Harper's Bazaar, ноември 1941 г.Harper's Bazaar, ноември 1941 г.Илюстрацията е дело на германския емигрант Хайнрих Фриц Кон. Необикновеното съчетание на модата с политиката и войната е забележителен момент в издателската история на 20 век.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

New Scientist, април 1987 г.New Scientist, април 1987 г.

Списанието, родено от следвоенния оптимизъм относно атомната енергия, трябва да отбележи края на една амбициозна епоха с последиците от трагедията в Чернобил. Художникът Ричард Перънт създава въздействащ образ на бедствието и заплахата.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Woman's Weekly, юли 1916 г.Woman's Weekly, юли 1916 г.

Първата световна война. Без да знаят дали мъжете им ще се върнат от фронта, жените трябва да се грижат за семейството и да възпитават децата си. В илюстрацията се усеща моралният идеал на времето.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cosmopolitan, март 1972 г.Cosmopolitan, март 1972 г.

Със смелия си поглед върху вечните теми за връзките и секса първото британско издание на Cosmopolitan, от което за половин ден са били продадени 350 000 копия, променя стила и облика на т. нар. "женски списания".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The Beano, февруари 1999 г.The Beano, февруари 1999 г.

"Денис Белята" прави лудории на корицата на детското комикс списание The Beano и до днес, когато изданието става на 75 години. Но в броя от 1999 г. образът му за първи път не е включен в комикс. Редакторът, избрал едрата графика в стил детска рисунка, среща силна вътрешна опозиция, но иновацията води до неочаквано високи продажби.

 

 

 

 

 

 

Time Out, ноември 1974 г.Time Out, ноември 1974 г.

Когато стогодишнината на Чърчил отключва нескончаем поток от хвалебствия от цял свят, списанието Time Out показва другото лице на политика. Дизайнерът Пиърс Марчбанк, създал корицата за 24 часа с минимален бюджет, показва, че "знакът на победата" има и друго значение. "Малцина са експлоатирали ближните си с такава брутална безчувственост, като Уинстън Чърчил", пише между двата вдигнати в неприличен за британците жест пръсти. (Знакът за победа на Чърчил се прави с дланта напред.) 

 

 

 

 

 

 

 

Radio Times, април 2005 г.Radio Times, април 2005 г.Тази хумористична корица свързва завръщането на сериала Doctor Who след две десетилетия отсъствие и предстоящите избори в сцена от 1964 г., в която злонамерените Далеки пресичат Уестминстърския мост.

 

 

 

 

 

 

 

 

MacUser, февруари 2012 г.MacUser, февруари 2012 г.Списанието, основано през 1985 г., не се бои да рискува, поддържано от лоялните си абонати, които ценят независимата редакторска политика. Броят разкрива "тъмната страна" на технологичния лидер Apple.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ