Те винаги печелят

Те винаги печелят

Те винаги печелят

В днешния свят данните са всичко. Когато става въпрос за връзки с медиите, придобиването и разпространението на данни е мощен и влиятелен инструмент. Данните се използват за разграничаване на фактите от измислиците, те променят поведението на потребителите и трансформират общественото мнение и настроения. Те са неразделна част и от една успешна стратегия за връзки с медиите.

Данните са ресурс, който най-надеждните медии ценят високо. Водещите медийни издания и търговски публикации, фокусирани върху бизнеса, B2B компаниите искат отразяване в статии и новини, базирани на данни. Според Wall Street Journal 97% от компаниите, анкетирани в проучване на Accenture, признават, че собствените данни са "много ценни" или "доста ценни" за разграничаване на компанията от конкурентите. Експертите също така смятат, че анализът на данни, базиран на съдържание, е едни от най-добре представящите се части от съдържание в мрежата.

Освобождаването на ценни данни чрез прессъобщение предоставя възможност на множество медии да публикуват история или да проведат интервю. Но също така е вероятно в продължение на месеци или дори години журналистите и фирмите да цитират данните в статии, блогове, подкасти, социални медии или на техните уебсайтове. По този начин връзките с медиите, базирани на оригинални данни, са една от малкото маркетингови тактики, които наистина имат дълголетие и постоянна възвръщаемост на инвестициите. Друга ценна тактика е да предложите изследването първо на най-желаната медия и да им позволите да бъдат първите, които го публикуват.

Примери за компании, които използват данни за връзки с медиите 

Компанията Deloitte, базирана в Обединеното кралство, с близо 200 000 професионалисти в независими фирми по целия свят, които си сътрудничат, за да осигурят опит в областта на одита, консултирането, риска и финансовите консултации на клиентите, произвежда ценни проучвания, които информират бизнес практиките за цели индустрии. Тяхното текущо проучване за глобално управление на риска се подхваща от десетки хиляди медии. Данните обаче често се придобиват и разпространяват и от по-малки предприятия като ефективна стратегия за съдържание за връзки с медиите.

Един от нашите клиенти във Fletcher Marketing PR, Tellico Village, общност за възрастни хора в Източен Тенеси, проведе местно проучване относно тенденциите при пенсиониране, което след това беше използвано за изготвяне на поредица от новинарски съобщения и статии, използвайки данните. Тези публикации бяха информативни за аудиторията, което доведе до медийно привличане и възможност след това да пренасочат публикуваните статии като съдържание за социални медии, блогове и имейл маркетинг.

Как да определите какви данни да получите за вашата кампания 

Най-добрият подход е да започнете от края, а не от началото. Помислете какво ще цени най-много вашата аудитория. Има ли проблем във вашата индустрия или сред вашите клиенти, който трябва да бъде разрешен? Ето един пример: Софтуерната компания за входящ маркетинг и CRM, HubSpot, направи доклад за тенденциите във входящия маркетинг с данни, събрани от над 1600 бизнеса с цел да предостави на своята аудитория ценна информация за изграждане на по-добри маркетингови стратегии. Тъй като техните клиенти разчитат на продуктите и услугите им за маркетинг и продажби, изборът на проучване за осигуряване на данни, свързани с маркетингови прозрения, беше очевидно ефективен, тъй като според Muck Rack има над 10 000 медийни споменавания за техния доклад.

Методика за осигуряване на оригинални данни 

Типът пазарно проучване, използвано за получаване на данните, зависи от целта и информацията, която искате да предадете. Проучването е най-добро при получаване на количествени данни и се състои от набор от въпроси за придобиване на представа.

Собствените данни, известни също като анализ на притежавани данни, са друга форма на количествени данни, които се улавят чрез собствени източници като CRM или други инструменти за анализ в рамките на организацията.

Фокус групата или интервютата са по-благоприятни за качествени данни, които се основават на прозрения, поведение, взаимодействия или наблюдения.

Въпреки че е лесно да получите достъп до собствени данни за връзки с медиите, често е полезно да наемете фирма за пазарни проучвания за провеждане на проучвания, фокус групи или интервюта. Гарантирането, че данните са точни и получени по безпристрастен начин, е от решаващо значение.

След като бъде изготвено съобщение за новини с данните и значимите констатации и разпространено до медиите, следващата стъпка е пълното използване на резултатите и публичност. Въпреки че информираността от констатациите е от полза, имайте предвид, че основната цел е да бъдете позиционирани като надежден лидер на мисълта. 65"% от купувачите казват, че мисловното лидерство значително е повлияло на възприятието им за една компания към по-добро. А когато става въпрос за преобразуване на продажбите, лидерството на мисълта играе важна роля.

Проучване на предпочитанията за съдържание установи, че B2B купувачите все повече търсят надеждни изживявания "покажи и кажи", за да стимулират решенията за покупка. Проучването установи, че 77% от купувачите ще консумират поне три части или повече съдържание, преди изобщо да говорят с продавач, а най-добрите формати на съдържание се основават на мисловно лидерство, като половината включват доклади от проучвания. Така че пренасочването на резултатите като различни части от съдържание е начин за ефективно увеличаване на възвръщаемостта на инвестициите на кампанията.

Части от съдържание за повишаване на доверието и мисловно лидерство могат да включват следното:

  • Публикации в блогове
  • Подкасти
  • Уеб семинари
  • Имейли
  • Публикации в социалните медии
  • Бяла книга
  • Инфографика

Допълнителна полза е, че резултатите от данните могат да служат като възможност за представяне - ангажименти за изказвания, индустриални панели, интервюта, гостуване в подкасти или като гост блогър или дори изява като експерт в новинарските емисии. Може категорично да се каже, че данните са път към достоверността. 

Източник: Кели Флетчър за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ