8 начина за още по-силно онлайн присъствие през 2023 година
Независимо от вида бизнес, който управлявате, има много неща, които можете да спечелите от силно онлайн присъствие: да повишите осведомеността за марката, да увеличите потенциалните клиенти и да увеличите продажбите. И понеже се приближаваме към 2023 г., в тази публикация ще обясним някои важни неща, които всеки бизнес трябва да направи, за да подобри своето онлайн присъствие през следващата година.
1. Създайте удобен за потребителя и привлекателен уебсайт
Когато създавате впечатляващо онлайн присъствие през 2023 г., значението на наличието на уебсайт не може да бъде надценено. Вашият уебсайт може да улесни хората да разберат какво можете да им предложите. Освен това може да каже на хората повече за вашия работен процес, работно време, местоположение, информация за контакт и много други.
Но не трябва просто да създавате сайт. Той трябва да бъде лесен за използване и визуално привлекателен. Това е така, защото очакванията на потребителите в днешно време са високи. В резултат на това те няма да губят времето си в нискокачествен и труден за навигиране уебсайт. Така че трябва да наемете услугите на опитни разработчици и дизайнери на уебсайтове, за да сте сигурни, че вашият сайт отговаря на необходимия стандарт.
2. Използвайте SEO
Оптимизацията за търсачки (SEO) е дигитална маркетингова стратегия за увеличаване на видимостта на вашата марка в резултатите от търсенето. Ако вашият уебсайт се класира по-високо в резултатите от търсенето, повече хора ще могат да попаднат на вашата марка. Следователно SEO може да направи голяма разлика във вашето онлайн присъствие.
За да оптимизирате сайта си за SEO през 2023 г., трябва да инвестирате в намирането на най-подходящите ключови думи. След това използвайте ключовите думи по подходящ и естествен начин във вашите заглавки, мета описание, съдържание на блогове, публикации в социални медии и т.н.
Не трябва да забравяте трите най-важни аспекта на SEO, които са:
- SEO на страницата
- SEO извън страницата
- Техническо SEO
Когато се направи правилно, SEO ще ви помогне да достигнете до повече потенциални клиенти, като по този начин ще засилите вашето онлайн присъствие.
3. Възползвайте се от местните директории
Въпреки че може да изглежда, че местните директории са предназначени само за местни фирми, всички компании могат да спечелят от тях. С помощта на директориите много потенциални клиенти могат да проверят вашия бизнес, без да посещават вашия сайт. Така че, докато се опитвате да увеличите онлайн присъствието на вашия бизнес, трябва да създадете профили в местни директории като Google.
4. Инвестирайте в онлайн реклами
Докато един бизнес може да се развива онлайн органично без реклами, онлайн рекламите могат да направят работата по-лесна и по-бърза. Следователно, ако искате да подобрите онлайн присъствието на вашия бизнес, трябва да инвестирате в онлайн реклами. Facebook, Google, YouTube и други платформи вече позволяват на потребителите да плащат за реклами. Тези реклами ще представят вашите оферти, като гарантират, че повече хора ще знаят за вашия бизнес.
Онлайн рекламите са полезни за бизнеса по различни начини. Първо, те могат да бъдат пригодени да отговарят на вашата целева аудитория. Можете да използвате възраст, интереси, местоположение, пол, поведение и други параметри, за да определите кой ще вижда рекламите. Второ, рекламите могат да бъдат направени в различни формати като изображения, текстове, инфографики и видеоклипове.
5. Фокусирайте се само върху най-важните онлайн платформи
Можете да изследвате множество платформи, когато става въпрос за повишаване на имиджа на вашия бизнес онлайн. Трябва обаче да внимавате, тъй като присъствието на няколко платформи може да не е от полза за вашия бизнес. Като цяло ще трябва да отделите много време за онлайн маркетинг на вашия бизнес чрез множество платформи. Това може да бъде доста разсейващо и дори да ви попречи да предлагате качествени услуги и продукти на съществуващи клиенти.
В резултат на това трябва да се съсредоточите само върху най-важните платформи. Ако можете да увеличите максимално използването на вашия уебсайт, имейли и три социални медийни платформи, трябва да се концентрирате върху тях. Просто трябва да изберете най-добрите платформи, които ще ви помогнат да извлечете максимума от вашето онлайн присъствие.
6. Публикувайте последователно споделено и емоционално съдържание
Друг начин да подобрите онлайн присъствието си е да публикувате съдържание, което вашата аудитория може да споделя с приятели. Споделяйки вашето съдържание, то ще може да достигне до повече хора, като по този начин ще засили вашето онлайн присъствие. Въпреки това повечето потребители ще споделят само съдържание, което резонира с тях емоционално. Така че създаването на емоционално и споделяно съдържание от време на време на вашия уебсайт и страници в социални медии е от първостепенно значение.
Вкарайте емоционални фрази и думи във вашите заглавия, надписи, публикации в блогове и т.н. Добавете вълнуващи изображения, видеоклипове, статистика и емотикони към вашето съдържание. Освен това можете директно да насърчите читателите да споделят публикацията ви.
7. Използвайте имейл маркетинг
Въпреки че имейл маркетингът е едно от най-старите средства за дигитален маркетинг, той все още е от решаващо значение днес. Много интернет потребители използват имейли и проверяват редовно съобщенията в пощенската си кутия. Според Optinmonster.com около 99% от потребителите на електронна поща отварят своите имейли поне веднъж дневно. Така че, ако можете да се свържете със съществуващи и бъдещи клиенти чрез имейли, ще увеличите онлайн присъствието си през 2023 г.
За да оптимизирате имейл маркетинга, трябва да създадете имейл списък и да създадете уникални теми и съдържание. Освен това трябва редовно да изпращате имейли, но не изпращайте спам на публиката си.
8. Обърнете внимание на гост публикуването
Докато продължавате да търсите начини да подобрите онлайн присъствието на вашия бизнес, не трябва да го ограничавате до вашите платформи. Например, публикуването като гост може да бъде чудесен начин да уведомите повече хора за вашия бизнес. Публикуването като гост се отнася до процеса на създаване на блог публикация в блога на друга платформа.
Трябва да добавите връзка към вашия уебсайт или блог в публикацията в блога. Когато хората се ангажират с вашата публикация на уебсайта, те може да кликнат върху връзката и да посетят уебсайта ви.
Когато избирате платформа за публикуване като гост, уверете се, че става въпрос за платформа с голяма аудитория. Такава платформа ще ви позволи да достигнете до повече хора.
След като направите всичко по-горе, трябва да следите напредъка на вашите усилия с Google Analytics, SEMrush, Ahrefs и т.н. Продължавайте да актуализирате тези неща, докато не изпълните целта за подобряване на онлайн присъствието на вашия бизнес през 2023 г.
Източник: Гаджура Константин за entrepreneur.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.