Coke Zero Sugar се опитва да достигне до феновете на колежанския футбол тази есен

Coke Zero Sugar се опитва да достигне до феновете на колежанския футбол тази есен

Coca-Cola Zero Sugar се стреми да достигне до феновете на колежанския футбол тази есен с кампания, която поставя силен фокус върху игрите, предава Marketing Dive. 

Усилието е част от платформата за съобщения „Best Fan Ever“ на Coke Zero Sugar, спортно-тематично разширение на „Best Coke Ever?“ - кампания, стартирала през 2021 г.

Безалкохолната напитка си партнира с Electronic Arts, за да служи като ексклузивен спонсор на опаковани стоки на EA Sports College Football 25.

Coke Zero Sugar спонсорира пакети College Ultimate Team (CUT), високо ценена награда в играта. Кобрандиран онлайн център отключва награди по време на игра, когато хората сканират код върху опаковката на Coke Zero Sugar, за да получат достъп до пакетите CUT. Изживяванията в кампуса също ще включват нощни игри, където студентите могат да играят безплатно EA Sports College Football, който иначе се продава за близо $70.

Други промоции на опаковката ще отведат потребителите до микросайт, където могат да влязат, за да спечелят награди, включително стоки, карти за подарък и шанс за пътуване с платени разходи, за да видят как отборът им играе.

TV тласъкът на марката, който ще продължи през целия сезон, разширява минали игри, за да подчертае общата спортна страст. Водещата реклама, „Scream“, изобразява фенове (и една коза) на различни места, от трибуни на стадион до пералня, докато те крещят с пълно гърло, наблюдавайки терена. 

Coke Zero Sugar заяви, че също така използва дигитални реклами, платени и органични социални мрежи, инфлуенсър маркетинг, стрийминг аудио и външна реклама за кампанията, въпреки че подробностите за тези елементи са оскъдни.

Източник: Питър Адамс за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                        

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ