Lego кани на трансатлантическо състезание по хвърляне на снежни топки

Lego кани на трансатлантическо състезание по хвърляне на снежни топки

Lego кани на трансатлантическо състезание по хвърляне на снежни топки

Lego насърчава игривото състезание през този празничен сезон, стартирайки състезание по хвърляне на снежни топки с добавена реалност (AR), наречено „Snow Throw“, предава Marketing Dive

Показан във витрините на водещите локации на Lego в Ню Йорк и Лондон, „Snow Throw“ предизвиква купувачите да хвърлят дигитализирани снежни топки, за да видят кой град може да хвърли най-много, като се прави класация на живо във всеки магазин, която помага да се запази резултатът.

„Snow Throw“ ще бъде на живо през празничния сезон и е част от по-голямата кампания на Lego „Играта е вашата суперсила“. Този ход е пример за това как някои марки тази година използват нововъзникващите технологии, за да стимулират своите сезонни маркетингови усилия. 

Тъй като изглежда да влезе в празничния дух, Lego използва добавена реалност и силата на приятелската конкуренция, за да събере купувачи от целия свят. Предизвикателството „Snow Throw“ може да подкрепи по-силно чувство за общност, чувство, често свързано със сезона, като същевременно привлече по-млада публика чрез използването на AR.

Други също използват бързи технологии, за да подпомогнат своите сезонни усилия, като Coca-Cola, която разширява своята платформа за изкуствен интелект „Create Real Magic“ около празнични пощенски картички тази година. 

„Snow Throw“ е достъпен за игра във витрините на магазина на Lego на "Пето авеню" в Ню Йорк, заедно с местоположението на "Лестър Скуеър" в Лондон през празничния сезон, което позволява на купувачите на живо от двата града да се изправят един срещу друг за дигитален блиц с хвърляне на снежна топка. Активирането започна на 8 ноември с модния редактор Ева Чен и телевизионната звезда Мили Макинтош, които хвърлиха първите снежни топки за своите градове заедно с децата си. 

След години на пандемични ограничения, няколко марки през този сезон дадоха приоритет на изживяванията при лично пазаруване, за да се харесат на потребителите, готови да се върнат в света. Като част от празничния си блиц, Target планира изскачащо турне на Target Wonderland заедно с вдъхновени от пътуванията дисплеи в магазините. Междувременно J.C. Penney даде приоритет на това да направи своите магазини по-лесни за навигация, за да насърчава по-големи подаръци.

Усилието „Snow Throw“ е свързано с по-голямата кампания на Lego, „Играта е твоята суперсила“, която беше стартирана за първи път през септември. Последната итерация на кампанията, разкрита по-рано този месец, е закотвена в празнично 30-секунден спот, в който деца, възрастни и оживени Lego подаръци се събират заедно за предизвикателство със снежна топка. Целта е да се насърчат семействата да дават приоритет на играта. 

„За нашата празнична кампания тази година искахме да покажем как изживяването с играта Lego носи епично ново измерение за превръщането на празничните семейни моменти в нещо още по-необикновено и какъв по-добър начин да направите това от превръщането на обикновено семейно пазаруване в шанс да вземете участие в епично предизвикателство със снежна топка срещу колеги купувачи от другия край на света!“ каза Натали Столович, ръководител на Lego Retail в Lego Group. 

Обвързани с празничните си усилия, магазините Lego провеждат и годишната си инициатива Build to Give, предизвиквайки потребителите да построят сърце от тухли Lego и да го споделят в социалните медии с хаштага #BuildtoGive. За всяка публикация марката ще дари комплект Лего на дете в нужда. 

Източник: Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                                

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ