Има достатъчно място в добрата стара поща

Има достатъчно място в добрата стара поща

Има достатъчно място в добрата стара поща

Конкуренцията в пощенската кутия спадна с 16%, освобождавайки място, за да привлечете повече внимание и пазарен дял. Пощенската служба на Съединените щати (USPS) наскоро обяви финансовите си резултати за третото тримесечие на 2023 г. (1 април – 30 юни 2023 г.). Те съобщиха, че обемът на маркетинговата поща е намалял с 2,6 милиарда броя или 16% (което струва над 333 милиона долара приходи) в сравнение със същото тримесечие на миналата година.

С намалена маркетингова поща в цялата страна имате възможност да завладеете пазарен дял от вашите конкуренти. Това е най-малко претъпканият маркетингов канал в момента и е вероятно да остане такъв с наближаването на годината на изборите в САЩ и пренасочването на разходите за политическа реклама към телевизията и цифровите технологии. Всъщност експертите по политическа реклама прогнозират, че разходите за директна политическа реклама ще намалеят драстично до 9,2% дял от всички разходи през 2024 г., което е спад от 22,8% през 2019 г.

С по-малко печатни реклами в пощенските кутии на американците ще имате по-малко конкуренция, за да направите трайно впечатление на потенциалните клиенти.

Степента на запомняне на директните съобщения е 70% по-добра

Доказателствата показват, че дигиталната умора, причинена от сърфирането в мрежата и сърфирането в социалните медии, е на рекордно високо ниво. Последните доклади показват постоянен спад на ангажираността в Instagram, Facebook и X (известен преди като Twitter). Ангажираността в Instagram спадна от 1,22% през 2019 г. до ,47% през 2022 г. Ангажираността във Facebook спадна от .09% през 2019 г. на .06% през 2022 г. Ангажираността в X ангажираността спадна от .045% през 2019 г. на .035% през 2022 г.

Обхватът на вниманието също намалява. Според проучване на Microsoft от 2015 г., от 2000 г. насам продължителността на вниманието е спаднала средно от 12 секунди на 8 секунди. Друго проучване през 2022 г. установи, че сред потребителите поколението Z има продължителност на вниманието от 1,3 секунди – най-ниската от всички възрастови групи.

Ползата от директната поща е самата ѝ природа. Хората преглеждат пощата си, когато имат време и енергия, което означава, че са по-отворени да получат вашето съобщение. Също така естествено отнема повече време за обработка на пощата, отколкото простото превъртане по дигитална реклама, така че е по-вероятно потенциалните клиенти да ви запомнят.

Всъщност изследванията показват, че директната поща има среден процент на ангажираност от 95% и с нея се взаимодейства поне четири пъти у дома. Други проучвания показват, че огромните 31% от всички пощенски пратки са все още у дома месец след като са били доставени.

Още по-важно е, че научните изследвания показват, че хората си спомнят рекламите с директна поща по-добре от цифровите. В тест, който сравнява въздействието на подобни маркетингови кампании за директна поща и дигитални медии, припомнянето на участниците е 70% по-високо, когато са били изложени на директна поща спрямо дигитална реклама, която има припомняне от само 44%.

Хората обръщат по-значимо внимание на съобщение, което пристига по пощата, и е много по-вероятно да го запомнят дълго след това.

Директната поща стана по-интелигентна, по-целенасочена и много достъпна

Докато USPS отбеляза спад в обема на маркетинговата поща, моята компания изпита обратното, пише авторът на статията Джой Гендуза, която е основател и изпълнителен директор на PostcardMania. Постигаме най-високите си цифри, дори по-добри от преди пандемията, добавя тя и дава някои данни като доказателство. През 2017 г. изпратихме по пощата 41 512 130 пратки и това се увеличи до 151 890 493 пратки през 2022 г. — скок от 265%.

Водещият ни отговор за растеж през последните години е PCM Integrations, подразделението, което наблюдава технологично ориентирани партньорства и автоматизация на директната поща. Бизнесите могат автоматично да изпращат пощенски картички или писма до потенциални клиенти със светкавична скорост въз основа на различни задействания като поведение при харчене, изоставени колички за пазаруване, рождени дни и много други.

Бизнесът може да получи достъп до тази технология на по-ниска цена в сравнение с традиционната директна поща, да използва безкрайни опции за програмно насочване и да използва отзивчиво поддържане на водещи клиенти – всичко това в мащаб.

И така, не само има по-малко конкуренция в днешната пощенска кутия, но и технологията, използвана за изпращане на вашето съобщение там, се е увеличила неимоверно. Днешните най-умни търговци са се възползвали от тази тенденция, за да извлекат максимума от своите бюджети. Ето защо това е най-бързо развиващият се сегмент в директната поща днес. Дайте шанс на маркетинга с директна поща. 

Източник: Джой Гендуза, основател/изпълнителен директор на PostcardMania, за entrepreneur.com    

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ