Критериите на конкурса

Критериите на конкурса

Оценяването на кандидатите се извършва в три етапа от консултантска компания “Делойт България”. Тя е разработила специална методика

Първи етап
- Провежда се по документи. В него се проверява дали кандидатът отговаря на предварително определените условия. (Моля, вижте карето “Какво да направя, за да участвам”.)

Втори етап
- Оценка на финансовите показатели и добрите практити. Финансовите показатели включват ръст на продажбите от основна дейност, доходност на инвестирания капитал, EBIDTA. А също и сравнение на резултатите на компанията с постигнатите резултати в бизнес сектора. Сред добрите управленски практики са управление на компанията в съответствие с придобити международно признати сертификати за управление на качеството, използване на интегрирана информационна система за управление на компанията, водене на счетоводството по международните счетоводни стандарти, добри практики в управление на представянето, удовлетвореността и развитието на служителите, социално отговорни политики.
Вторият етап приключва с определянето на 10-те финалисти в конкурса.

Трети етап
- Оценяват се личностните качества на мениджъра. Те са в пет основни групи: лидерство, предприемачество, стратегическа ориентация и аналитичност, управление на хора и управление на ресурси.
На финала на този етап “Делойт България” обобщава резултатите от трите етапа и определя Мениджъра на годината.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник
Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Петролът поевтинява на фона на опасенията от задаваща се търговска война между САЩ и ЕС
Четири неща, които всяка B2B марка трябва да прави