Български и международни компании съветват младежи как да се представят на интервю за работа
Нестле България и партньори в „Алианс за младежта“, сред които A-Тийм, ДжобТайгър, „Заедно в час“, Нилсън, Пикадили & Карфур, П.И.К. Ко и Публисис дадоха старт на специално организирана работилница за подготовка и явяване на интервю за младите хора. В инициативата взеха участие ученици, студенти и младежи от всички професионални направления в страната. Сред тях имаше и младежи от „SOS Детски селища“.
В рамките на първата част от програмата младежите работиха по групи с консултанти от компаниите участници върху колажи на тема „Какво е важно за добрата подготовка за интервю?“, „Успешното интервю“ и „10-те неща, които не искам да ми се случат по време на интервю“, като представиха и дискутираха идеите си с всички участници в събитието.
Втората част на програмата бе насочена към симулации на интервюта, в които бяха разгледани няколко типа кандидати за работа. Участниците, които бяха разделени на две основни групи наблюдаваха „вербалното“ и „невербалното“ поведение на кандидатите за работа, след което дискутираха наблюденията си с консултантите и останалите участници. Програмата продължи с практическа работа на участниците в 4 групи, които имаха за цел да подготвят „блестяща кандидатура“ на Кристиано Роналдо, който кандидатства за „доброволец в Алианс за младежта“. Всяка група имаше за цел да подготви „блестяща“ автобиография, мотивационно писмо и да подготви един представител от групата, който да участва в интервю на живо за позицията. Четирите групи бяха заснети и ще може да се гласува за най-блестящото представяне на страницата на събитието във Facebook. Групата победител ще спечели един ден с Нестле и партньор от „Алианс за младежта“ по избор. Сертификатите за участие в работилницата бяха връчени от мениджъра „Човешки ресурси“ на Нестле България Биляна Георгиева и мениджъра „Подбор“ Тихомира Люцканова. Обратната връзка от участниците беше отлична. Те споделиха, че с нетърпение очакват провеждането на още събития по темата и че „информацията е била поднесена по забавен и ненатоварващ начин“, а „атмосферата е била позитивна, научените уроци – отлични“.
Работилницата „Интервю за младежта“ е част от инициативата на Нестле за повишаване на готовността за работа на младите хора и насърчаване на младежката заетост в Европа. В рамките на „Алианс за младежта“ („Alliance 4 Youth“) Нестле и партньори организираха 80 различни събития и обучения с участието на над 30 000 български младежи само за последните 6 месеца. Компаниите показват ангажираността си към младежката заетост, като със съвместни усилия от старта на инициативата през септември 2014 г. са предоставили възможност за реализация на над 1400 млади хора на възраст до 30 години. Работилницата „Интервю за младежта“ е втората голяма инициатива на Нестле България за повишаване на готовността за работа, след проведените четири CV РАБОТИ-лници през 2014 г., в които взеха участие повече от 100 младежи от цялата страна.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.