Печатните издания в Канада ще получат две трети от обещаните от Google  пари за медиите в страната

 Печатните издания в Канада ще получат две трети от обещаните от Google  пари за медиите в страната

В края на ноември, след месеци на преговори, Отава и калифорнийският гигант обявиха "историческо" споразумение, според което Гугъл ще плаща на канадските медийни компании по 100 милиона долара годишно като компенсация за загубата на приходи от реклама.

"Делът, който ще получат телевизиите и радиостанциите, е ограничен до 30 процента, този на Си Би Си/РадиоКанада (канадската обществена радиотелевизионна група) - до 7 процента, което оставя останалите 63 процента за печатните медии", обясни федерален служител. Той допълни, че по-голямата част от средствата ще отидат за печатните медии, които са "наистина зависими" от онлайн платформите за разпространение на своето съдържание, уточнява Франс прес, цитирана от БТА.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операция "Паяжина": Как Украйна парализира стратегическата руска авиация?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 2 до 8 юни
Националистът Карол Навроцки е победителят в президентските избори в Полша
Преки високоскоростни влакове ще свързват Мюнхен, Милано и Рим от 2026 г.
На днешната дата, 2 юни. Ден на Христо Ботев и на загиналите за свободата и независимостта на България
Фразите, по които може да познаете емоционално интелигентните лидери
Y-хромозомата – генетичният ключ към по-високия ръст при мъжете
Рафал Тшасковски с минимална преднина на балотажа в Полша