Печатните издания в Канада ще получат две трети от обещаните от Google пари за медиите в страната
В края на ноември, след месеци на преговори, Отава и калифорнийският гигант обявиха "историческо" споразумение, според което Гугъл ще плаща на канадските медийни компании по 100 милиона долара годишно като компенсация за загубата на приходи от реклама.
"Делът, който ще получат телевизиите и радиостанциите, е ограничен до 30 процента, този на Си Би Си/РадиоКанада (канадската обществена радиотелевизионна група) - до 7 процента, което оставя останалите 63 процента за печатните медии", обясни федерален служител. Той допълни, че по-голямата част от средствата ще отидат за печатните медии, които са "наистина зависими" от онлайн платформите за разпространение на своето съдържание, уточнява Франс прес, цитирана от БТА.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.