Печатните издания в Канада ще получат две трети от обещаните от Google  пари за медиите в страната

 Печатните издания в Канада ще получат две трети от обещаните от Google  пари за медиите в страната

В края на ноември, след месеци на преговори, Отава и калифорнийският гигант обявиха "историческо" споразумение, според което Гугъл ще плаща на канадските медийни компании по 100 милиона долара годишно като компенсация за загубата на приходи от реклама.

"Делът, който ще получат телевизиите и радиостанциите, е ограничен до 30 процента, този на Си Би Си/РадиоКанада (канадската обществена радиотелевизионна група) - до 7 процента, което оставя останалите 63 процента за печатните медии", обясни федерален служител. Той допълни, че по-голямата част от средствата ще отидат за печатните медии, които са "наистина зависими" от онлайн платформите за разпространение на своето съдържание, уточнява Франс прес, цитирана от БТА.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
На днешната дата, 10 ноември. Рождениците днес
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
Цитат на деня
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове
Китайските потребителските цени се върнаха към растеж през октомври