Печатните издания в Канада ще получат две трети от обещаните от Google  пари за медиите в страната

 Печатните издания в Канада ще получат две трети от обещаните от Google  пари за медиите в страната

В края на ноември, след месеци на преговори, Отава и калифорнийският гигант обявиха "историческо" споразумение, според което Гугъл ще плаща на канадските медийни компании по 100 милиона долара годишно като компенсация за загубата на приходи от реклама.

"Делът, който ще получат телевизиите и радиостанциите, е ограничен до 30 процента, този на Си Би Си/РадиоКанада (канадската обществена радиотелевизионна група) - до 7 процента, което оставя останалите 63 процента за печатните медии", обясни федерален служител. Той допълни, че по-голямата част от средствата ще отидат за печатните медии, които са "наистина зависими" от онлайн платформите за разпространение на своето съдържание, уточнява Франс прес, цитирана от БТА.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев: Маскираните провокатори не са лицето на протестиращите
Президентът призова: Оставка на кабинета и предсрочни избори
Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
България на протест: Десетки хиляди изпълниха центъра на София и големите градове (ОБЗОР)
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 декември
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Швейцарците отхвърлиха предложения данък за свръхбогатите
Бораут – тенденцията на работното място, която може да навреди на бизнеса ви