7 известни българи ще тичат 40 дни, за да популяризират масовия спорт

7 известни българи ще тичат 40 дни, за да популяризират масовия спорт

Седем популярни личности стават първите посланици на социалната кампания Carat Run, чиято цел е да популяризира ежедневното практикуване на спорт у нас.

Икономистът Владимир Каролев, пианистката Мария Каракушева, журналистът Константин Вълков, водещите от Дарик радио - Михаил Дюзев и БНТ - Сибина Григорова, маркетинг мениджърът на Opel за България Владимир Тодоров, както и изпълнителният директор на Carat Bulgaria – агенцията инициатор на социалната кампания – Мария Грашнова, ще влязат в 40-дневна надпревара с цел да пробягат поне 40 километра, събирайки привърженици чрез популяризиране на идеята в социалните мрежи и създавайки повече интерес към практикуването на спорт в България. Партньори на кампанията са Opel, Mtel и Дарик Радио.

От днес, 29 септември, всеки един от участниците в социалната кампания Carat Run ще разполага с пълна adidas-екипировка от Carat Bulgaria и специално мобилно устройство с пакет данни, предоставени от Mtel, с което ще измерва и споделя пробяганите километри чрез хаштаг - #4040caratrun. Дарик радио ще отразява ежедневно техния статус и ще информира за прогреса им.

Според проучване на Евробарометър, България е страната, в която най-рядко се спортува под каквато и да било форма, като 78% от запитаните са отговорили, че никога не са спортували или участвали в някакъв вид спорт. Като основни причини се посочват липсата на свободно време и на мотивация. С Carat Run искаме да поставим начало на обратното броене, като целта ни е чрез лицата на кампанията да разпространим възможно най-масово посланието за активния начин на живот, който е неизменна част от успеха.“, сподели при представянето на кампанията Радослав Неделчев, директор Бизнес развитие в Dentsu Aegis Network

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ