90% от млечните продукти в заведенията за хранене са със съмнителен произход

„Повече от 90 процента от млечните продукти, предлагани в заведенията за хранене, са имитиращи и със съмнителен произход”, заяви пред БНР Симеон Присадашки от Асоциацията на млекопреработвателите в България.
„С новата наредба аналогови продукти, които имитират млечните продукти, могат да бъдат продавани на крайния потребител единствено в крайна опаковка от производител. Ако това нещо, което е заложено в наредбата, успее да се реализира, изключва по всякакъв начин консумацията на аналогови продукти в заведенията”, посочи експертът.
По думите на Присадашки, за да бъдат ефективни проверките на Агенцията по храните, те трябва да се извършват от екипи от други населени места, за да не бъдат разпознаваеми от нарушителите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Yahoo е близо до сделка за продажба на AOL на италианската Bending Spoons за 1,4 милиарда долара
Технологии |Удължиха срока, в който общините трябва да изготвят общите си устройствени планове
Политика |Музикални лейбъли са близо до сключване на сделки за лицензиране на изкуствен интелект
Компании |Южна Корея преговаря със САЩ за получаване на права за преработка на ядрено гориво
Свят |Затягат режима за операторите на дронове
Политика |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.