Над 200 жалби само за ден при омбудсмана заради спирането на "Топлофикация" в ж.к. "Дружба"

Потребителските теми остават най-многобройни сред жалбите, които постъпват при омбудсмана. Те държат трайно над 30% от общия брой на жалбите. На първо място са жалбите за безводието и тези за "Топлофикация". Това заяви пред БТА омбудсманът Велислава Делчева.
Омбудсманът добави, че само за вчерашния ден са имали над 200 жалби за спирането на "Топлофикация" в столичния квартал "Дружба".
"Периодът е отоплителен, което за мен е недопустимо, защото засяга не само всички живеещи в "Дружба", но и детски градини, и лечебни заведения", каза Делчева.
Тя посочи, че по-рано, в началото на годината, "Топлофикация" е обяснила, че не може да се предприемат ремонти през отоплителният сезон, като е уверила, че такива ремонти ще се осъществят през лятото, но това не се е случило.
Трябва да се направи всичко възможно този период да бъде максимално скъсен. "Топлофикация" дължи отговори на хората, каза още Делчева.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.