VIVACOM обяви компенсации за всички клиенти заради временен срив в комуникациите
VIVACOM обяви днес, че частни и бизнес клиенти на компанията ще получат по 15 минути безплатни разговори към всички мобилни мрежи в страната като компенсация.
Причината е възникнал софтуерен проблем в мобилната мрежа на VIVACOM снощи, който временно, за около няколко часа засегна възможността за провеждане на разговори при част от мобилните абонати, уточняват от компанията.
От 17 април /четвъртък/ засегнатите от временното прекъсване на комуникациите клиенти на компанията могат да подадат искане във всеки фирмен магазин или чрез обаждане в Центъра за обслужване на клиенти на тел. 123, както и през уебсайта й. В официалното си съобщение компанията поднася извинения за причиненото неудобство.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.