Китай блокира Instagram заради хонконгските протести

Китайските власти частично блокираха услугата Instagram и местния аналог на Twitter – Weibo, заради продължаващите втори ден протести в Хонконг. От вечерта на 28 септември потребителите могат да влязат само в собствените си страници, но не и да публикуват нови снимки или да обновят новинарската си лента. За това съобщава „Ройтерс“.
Ден по-рано потребителите качваха в мрежата кадри и съобщения от протестите. Най-споделяна бе информацията за това, че полицията използва срещу демонстрантите сълзотворен газ. Съобщенията бяха отбелязвани с хаштага #occupycentral. По-късно властите го нанесоха в черния си списък.
По време на протестите бяха арестувани над 70 души на възраст от 16 до 58 години. Не се уточнява колко граждани са пострадали.
На 26 септември около 80 000 души излязоха по улиците на Хонконг. Те отстояват правото си самостоятелно да избират местната власт. Пекин се съгласи да направи компромис и обеща да въведе такава възможност през 2017 г. Условието обаче е, че всички кандидати трябва да бъдат предварително одобрени от китайските избиратели. Хонконг не се съгласи с тези условия и поиска пълна демократизация на изборната система.
Бившата британска колония Хонконг от 1997 г. е част от Китай. Тя разполага с широка автономия и собствена валута. Според местните жители обаче влиянието на Пекин върху вътрешната му политика непрекъснато расте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“
Общество |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.