Майка на загинало дете започва кампания за безопасност на пътя
5000 рекламни ароматизатори за автомобили с надпис на английски и български език „Аз съм бъдещето. Пази ме!“ са направили екип от съмишленици, съобщи БНР. Те ще бъдат раздадени на транспортни и таксиметрови фирми, а всяка фирма, която желае да използва проекта в своите рекламни кампании, може да го направи безвъзмездно.
Това обявиха Красимира Иванова - майката на 4-годишния Паоло, който беше убит на пешеходна пътека в Стара Загора, и общинският съветник Николай Диков - четирикратен национален шампион по автомобилизъм. Майката на Паоло обяснява своята съпричастност към инициативата:
„Много е лесно човек да остане безучастен, да остане отстрани. При всеки един трагичен случай по улиците да почука на дърво и да каже "това мен не ме засяга". Много е лесно да си заровим главите в пясъка като щрауси, но всъщност това ни поведение води до следващата жертва, и до следващата жертва, и до следващата жертва. Така че мисля, че е изключително важно проблемите за безопасността по улиците да се дискутират непрекъснато.”
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.