Майка на загинало дете започва кампания за безопасност на пътя

Майка на загинало дете започва кампания за безопасност на пътя

5000 рекламни ароматизатори за автомобили с надпис на английски и български език „Аз съм бъдещето. Пази ме!“ са направили екип от съмишленици, съобщи БНР. Те ще бъдат раздадени на транспортни и таксиметрови фирми, а всяка фирма, която желае да използва проекта в своите рекламни кампании, може да го направи безвъзмездно.

Това обявиха Красимира Иванова - майката на 4-годишния Паоло, който беше убит на пешеходна пътека в Стара Загора, и общинският съветник Николай Диков - четирикратен национален шампион по автомобилизъм. Майката на Паоло обяснява своята съпричастност към инициативата:

„Много е лесно човек да остане безучастен, да остане отстрани. При всеки един трагичен случай по улиците да почука на дърво и да каже "това мен не ме засяга". Много е лесно да си заровим главите в пясъка като щрауси, но всъщност това ни поведение води до следващата жертва, и до следващата жертва, и до следващата жертва. Така че мисля, че е изключително важно проблемите за безопасността по улиците да се дискутират непрекъснато.”

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Цитат на деня
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон