Майка на загинало дете започва кампания за безопасност на пътя

Майка на загинало дете започва кампания за безопасност на пътя

5000 рекламни ароматизатори за автомобили с надпис на английски и български език „Аз съм бъдещето. Пази ме!“ са направили екип от съмишленици, съобщи БНР. Те ще бъдат раздадени на транспортни и таксиметрови фирми, а всяка фирма, която желае да използва проекта в своите рекламни кампании, може да го направи безвъзмездно.

Това обявиха Красимира Иванова - майката на 4-годишния Паоло, който беше убит на пешеходна пътека в Стара Загора, и общинският съветник Николай Диков - четирикратен национален шампион по автомобилизъм. Майката на Паоло обяснява своята съпричастност към инициативата:

„Много е лесно човек да остане безучастен, да остане отстрани. При всеки един трагичен случай по улиците да почука на дърво и да каже "това мен не ме засяга". Много е лесно да си заровим главите в пясъка като щрауси, но всъщност това ни поведение води до следващата жертва, и до следващата жертва, и до следващата жертва. Така че мисля, че е изключително важно проблемите за безопасността по улиците да се дискутират непрекъснато.”

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
Заради изтичане на информация: Отлага се гласуването на доклада за напредъка на Северна Македония по пътя към ЕС
Прогноза: Жилищата ще станат все по-недостъпни за българина
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост
Тръмп: Постигането на сделка със Си Дзинпин е изключително трудно
България очаква конвергентния доклад за еврозоната
„Отвратителна мерзост“: Мъск разкритикува законопроект на Тръмп