Предизборната кампания на Байдън изостава от тази на Тръмп по събрани средства

Предизборната кампания на Байдън изостава от тази на Тръмп по събрани средства

Предизборната кампания на Байдън изостава от тази на Тръмп по събрани средства

Кампанията за преизбиране на резидента Джо Байдън отчете 20 млн. долара в банката за миналия месец, изоставайки само от тази на републиканския фаворит Доналд Тръмп с 22 млн. долара, предаде Ройтерс, позовавайки се на оповестяванията за финансирането на кампаниите от уикенда.

Отчетите, подадени до Федералната избирателна комисия, показват изключително конкурентна надпревара за средства преди президентските избори през ноември 2024 г.

Байдън е натрупал значително по-малко средства от предишните президенти към същия период от кампаниите им за преизбиране. Кампанията на Барак Обама за преизбиране имаше 37 млн. долара към същия период от началото й през 2011 г., докато кампанията на Тръмп разполагаше с над 56 млн. долара през юни 2019 г.

Средствата, подробно описани в отчетите, представляват значителна част от финансирането зад кампаниите, но не включват парите, събрани от комитети за политически действия (super PACs), които обикновено набират огромни суми от най-богатите донори и трябва да разкрият подробности за своите финанси по-късно през юли.

Кампанията на Байдън обяви в петък, че заедно със сметките на Демократическата партия, разполага със  77 млн. долара в банката.

Не се очаква президентът да има сериозно предизвикателство в надпреварата за номинация на Демократическата партия. Един от неговите конкуренти за номинацията - активистът против ваксините Робърт Ф. Кенеди-младши, съобщи, че е събрал 6 млн. долара до юни, докато  гуруто на самопомощта Мариан Уилямсън отчете по-малко от 1 млн. долара.

Кампанията на Тръмп, която стартира през ноември, съобщи, че е похарчила около 9 млн. долара през трите месеца до юни - повече от всяка друга кампания, според декларациите, подадени до изборните регулатори. Разходите включват повече от 2 млн. долара, платени на Campaign Inbox LLC, дигитална фирма за набиране на средства.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Революция: На фитнес, без дори да ходиш до залата. И то, безплатно!
Златни кюлчета се продават като топъл хляб в магазините на Южна Корея
Уорън Бъфет за ИИ и въпроса, на който и най-добрите икономисти нямат отговор от 100 години
Урсула фон дер Лайен: Трябва да попречим на Китай да наводни пазара в ЕС с електромобили
800 000 души в Европа и САЩ са паднали в капана на една от най-големите онлайн измами
Колонката на мениджъра: Три истории с поука от Катя Димитрова, съосновател и управляващ партньор на Интерпартнерс
Цитат на деня
Как да убедите Google, че сте експерт във вашата ниша