Смениха директора на енергийната борса у наc

Съветът на директорите на Българската фондова борса (БФБ) избра нов директор на Българската независима енергийна борса. Постът ще заеме адвокатът Диан Боев, който ще смени досегашният шеф на институцията - Константин Константинов. Изборът е с мандат за шест месеца, през които трябва да се проведе конкурс за позицията, съобщиха от БФБ.
Диан Боев е юрист по образование, магистър по европейско и международно икономическо право от Виенски университет (University of Vienna). Последните години е работил в една от водещите международни адвокатски кантори в България, с фокус върху енергетика. Притежава опит в електроенергетиката, възобновяемата енергия, природния газ, регулаторни въпроси на европейско и местно ниво и процесуално представителство по енергийни дела, се казва в съобщеинето на БФБ.
От институцията благодарят на досегашния изпълнителен директор на борсата Констатин Константинов. Не са обявени причини за смяната.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.