Златните правила за организиране на търговско изложение

Златните правила за организиране на търговско изложение

Златните правила за организиране на търговско изложение

Маркетинговите бюджети понякога се свиват. Популярността на много видове бизнес нараства в интернет. Затова някои специалисти подлагат на съмнение смисъла на организирането на търгоски изложения.

Но не са прави. Изложенията все още осигуряват неповторима ефективна рекламна платформа, в която хиляди се събират лице в лице под един покрив, отбелязва UTalkMarketing.com. Затова и световните професионалисти в тази област все още ценят силата на маркетинг събитията на живо (the live marketing events).

Редица организатори на този вид рекламни прояви обаче често не се справят добре и шоуто им претърпява провал. Причината е, че традиционната формула на търговските изложения все още осигурява успех, но познатият формат – не. Икономическите условия непрекъснато стават различни. Намирането на подходящо място за точното събитие не е достатъчна гаранция за успех на търговското изложение. Дори и ивент мениджърите да докарат хората до вратата, тези, които представят продуктите на изложението могат да провалят всичко.

Честа грешка е, че се забравят анонсите за събитието и прессъобщенията до всички медии, както и разпространението на информация за изложението по всички канали. Генерирането на публика не е достатъчен резултат. Не бива да се пропускат и разговорите с клиентите, и раздаването на проспекти.

Има няколко златни правила, които са валидни за организацията на всяко изложение. Те са следните: 

  • Не предлагайте алкохол, освен ако не промотирате алкохол.
  • Не патрулирайте около мястото на събитието като пазач.
  • Не правете фалшива бариера. (Не слагайте отделен червен килим или друг вид оразличаване на пода).
  • Винаги поставяйте хора при експонатите. Дори и около щанда да не се навърта никой, не посягайте към лаптопа. Задръжте информацията в интернет за случващото се възможно най-дълго, за да привлечете повече посетители на вашия подиум.
  • Подгответе служителите на компаниите да провокират разговори с посетителите и клиенти. Въпросът „С какво мога да ви бъда полезен?” върши работа. И без приемане на отговори само с „да” и „не”!
  • Направете щандовете интересни. Пуснете „демо”, направете игра за публиката.
  • Съберете колкото може повече данни за посетителите.
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ