Златните правила за организиране на търговско изложение
Маркетинговите бюджети понякога се свиват. Популярността на много видове бизнес нараства в интернет. Затова някои специалисти подлагат на съмнение смисъла на организирането на търгоски изложения.
Но не са прави. Изложенията все още осигуряват неповторима ефективна рекламна платформа, в която хиляди се събират лице в лице под един покрив, отбелязва UTalkMarketing.com. Затова и световните професионалисти в тази област все още ценят силата на маркетинг събитията на живо (the live marketing events).
Редица организатори на този вид рекламни прояви обаче често не се справят добре и шоуто им претърпява провал. Причината е, че традиционната формула на търговските изложения все още осигурява успех, но познатият формат – не. Икономическите условия непрекъснато стават различни. Намирането на подходящо място за точното събитие не е достатъчна гаранция за успех на търговското изложение. Дори и ивент мениджърите да докарат хората до вратата, тези, които представят продуктите на изложението могат да провалят всичко.
Честа грешка е, че се забравят анонсите за събитието и прессъобщенията до всички медии, както и разпространението на информация за изложението по всички канали. Генерирането на публика не е достатъчен резултат. Не бива да се пропускат и разговорите с клиентите, и раздаването на проспекти.
Има няколко златни правила, които са валидни за организацията на всяко изложение. Те са следните:
- Не предлагайте алкохол, освен ако не промотирате алкохол.
- Не патрулирайте около мястото на събитието като пазач.
- Не правете фалшива бариера. (Не слагайте отделен червен килим или друг вид оразличаване на пода).
- Винаги поставяйте хора при експонатите. Дори и около щанда да не се навърта никой, не посягайте към лаптопа. Задръжте информацията в интернет за случващото се възможно най-дълго, за да привлечете повече посетители на вашия подиум.
- Подгответе служителите на компаниите да провокират разговори с посетителите и клиенти. Въпросът „С какво мога да ви бъда полезен?” върши работа. И без приемане на отговори само с „да” и „не”!
- Направете щандовете интересни. Пуснете „демо”, направете игра за публиката.
- Съберете колкото може повече данни за посетителите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.