Златните правила за организиране на търговско изложение

Златните правила за организиране на търговско изложение

Маркетинговите бюджети понякога се свиват. Популярността на много видове бизнес нараства в интернет. Затова някои специалисти подлагат на съмнение смисъла на организирането на търгоски изложения.

Но не са прави. Изложенията все още осигуряват неповторима ефективна рекламна платформа, в която хиляди се събират лице в лице под един покрив, отбелязва UTalkMarketing.com. Затова и световните професионалисти в тази област все още ценят силата на маркетинг събитията на живо (the live marketing events).

Редица организатори на този вид рекламни прояви обаче често не се справят добре и шоуто им претърпява провал. Причината е, че традиционната формула на търговските изложения все още осигурява успех, но познатият формат – не. Икономическите условия непрекъснато стават различни. Намирането на подходящо място за точното събитие не е достатъчна гаранция за успех на търговското изложение. Дори и ивент мениджърите да докарат хората до вратата, тези, които представят продуктите на изложението могат да провалят всичко.

Честа грешка е, че се забравят анонсите за събитието и прессъобщенията до всички медии, както и разпространението на информация за изложението по всички канали. Генерирането на публика не е достатъчен резултат. Не бива да се пропускат и разговорите с клиентите, и раздаването на проспекти.

Има няколко златни правила, които са валидни за организацията на всяко изложение. Те са следните: 

  • Не предлагайте алкохол, освен ако не промотирате алкохол.
  • Не патрулирайте около мястото на събитието като пазач.
  • Не правете фалшива бариера. (Не слагайте отделен червен килим или друг вид оразличаване на пода).
  • Винаги поставяйте хора при експонатите. Дори и около щанда да не се навърта никой, не посягайте към лаптопа. Задръжте информацията в интернет за случващото се възможно най-дълго, за да привлечете повече посетители на вашия подиум.
  • Подгответе служителите на компаниите да провокират разговори с посетителите и клиенти. Въпросът „С какво мога да ви бъда полезен?” върши работа. И без приемане на отговори само с „да” и „не”!
  • Направете щандовете интересни. Пуснете „демо”, направете игра за публиката.
  • Съберете колкото може повече данни за посетителите.
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ