7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни

7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни

Успешните лидери знаят, че наличието на страхотен екип е от решаващо значение. Никой човек не разполага с всички отговори през цялото време. Номерът е да научите как да изградите високоефективен екип, което изисква повече от просто делегиране на работа. Ако искате да изградите наистина страхотен екип, използвайте тези фрази, за да насърчите култура на сътрудничество, която ще извлече най-доброто от всеки негов член:

Заедно можем да го направим

Използвайте тази фраза, за да напомните на членовете на вашия екип, че сте заедно в това и че заедно сте колективно по-силни и по-ефективни.

Сещате ли се за по-добър начин?

Когато използвате тази фраза, ще накарате хората да се замислят. Това е начин да кажете, че сте отворени за нови и по-добри идеи. Имате екип от умни, способни хора около вас, които ще се справят с предизвикателството, ако им дадете възможността.

Успехът зависи от това всички да работим заедно

Поддържайте фокуса на екипа си върху важността на съвместната работа за постигане на успех. Никой човек не може да го направи сам и никой не е герой. Всеки човек от вашия екип е от решаващо значение за крайния успех.

Вярвам, че ще вземете правилното решение

Когато се доверявате на хората си, вие ги насърчавате да бъдат високопроизводителни. Тази фраза е начин да кажете на другите, че им давате свободата да вземат правилното решение за доброто на организацията, дори и то да не е решението, което вие лично бихте избрали.

Какво мога да направя, за да помогна?

Като високопроизводителен лидер, попитайте какво можете да направите, за да помогнете, вместо да чакате хората да ви помолят за помощ. Тази фраза е чудесен начин да сигнализирате, че няма да пречите на екипа си и всъщност ще премахнете активно всички бариери, които може да пречат на вашите служители.

Пазя ви гърба

Организациите са силно конкурентни места, където си струва да бъдете находчиви. Като лидер, вие знаете това и тази фраза е начин да кажете на другите, че ще ги подкрепите, независимо от всичко. Това ще помогне за създаването на психологическата безопасност, от която се нуждаят вашите хора, за да не се разсейват с офис драми и да могат да се съсредоточат върху резултатите.

Благодаря

Благодарността за добре свършена работа никога не излиза от мода. Бъдете последователни в изразяването на благодарност и напомняйте на другите за това колко важен е приноса им за общи ви успех. Това ще създаде правилните очаквания и ще вдъхнови членовете на екипа да дават най-доброто от себе си.

……………

Питър Иконъми, автор на бестселъра „Managing for Dummies, The Management Bible, Leading Through Uncertainty“, за Inc.com

Превод и редакция: Георги Георгиев

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ