100 години коса в реклама на Gillette


Това забавно рекламно видео на самобръсначките Gillette се радва на голяма популярност в мрежата. Особено в YоuTube, където е публикувано преди седмица, а вече има около 8 милиона прегледа.

То стана най-разпространяваният и гледан клип, публикуван някога в YouTube профила на Gillette. Същински отличник на "вирусното споделяне". Показва различните моди в мъжката фризура - брада, мустаци, прическа и облекло, през десетилетията. Моделът е един и същ мъж. Със смяната на външния му вид според епохата се сменя и музиката за фон  - тя е суинг, буги, след това се вместват китарите на рока и бийта на електрониката.

Агенцията автор е една от най-известните във Великобритания - Grey, Лондон. Мотото е „100 години коса”, а посланието просто и ясно – в продължение на един век мъжът се променя, но добрите стари ножчета за бръснене на Gillette остават константа в живота му.

Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
Защо „перфектно“ често е враг на „добро“?
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас