100 години коса в реклама на Gillette

Това забавно рекламно видео на самобръсначките Gillette се радва на голяма популярност в мрежата. Особено в YоuTube, където е публикувано преди седмица, а вече има около 8 милиона прегледа.

То стана най-разпространяваният и гледан клип, публикуван някога в YouTube профила на Gillette. Същински отличник на "вирусното споделяне". Показва различните моди в мъжката фризура - брада, мустаци, прическа и облекло, през десетилетията. Моделът е един и същ мъж. Със смяната на външния му вид според епохата се сменя и музиката за фон  - тя е суинг, буги, след това се вместват китарите на рока и бийта на електрониката.

Агенцията автор е една от най-известните във Великобритания - Grey, Лондон. Мотото е „100 години коса”, а посланието просто и ясно – в продължение на един век мъжът се променя, но добрите стари ножчета за бръснене на Gillette остават константа в живота му.

Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Киев: Русия е струпала 110 000 войници близо до стратегически важен украински град
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Финансовият министър иска криминализиране на подпомагането на деца за участие в онлайн залагания
Путин е готов да съкрати военните разходи на Русия на фона на опасенията от рецесия
Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ
Джеф Безос се ожени за Лорън Санчес на пищна церемония във Венеция
Тръмп прекрати търговските преговори на САЩ с Канада, помрачавайки надеждите за нови споразумения
Върховният съд на САЩ разшири властта на Тръмп - и той възнамерява да се възползва от това