100 години коса в реклама на Gillette
Това забавно рекламно видео на самобръсначките Gillette се радва на голяма популярност в мрежата. Особено в YоuTube, където е публикувано преди седмица, а вече има около 8 милиона прегледа.
То стана най-разпространяваният и гледан клип, публикуван някога в YouTube профила на Gillette. Същински отличник на "вирусното споделяне". Показва различните моди в мъжката фризура - брада, мустаци, прическа и облекло, през десетилетията. Моделът е един и същ мъж. Със смяната на външния му вид според епохата се сменя и музиката за фон - тя е суинг, буги, след това се вместват китарите на рока и бийта на електрониката.
Агенцията автор е една от най-известните във Великобритания - Grey, Лондон. Мотото е „100 години коса”, а посланието просто и ясно – в продължение на един век мъжът се променя, но добрите стари ножчета за бръснене на Gillette остават константа в живота му.
Вижте!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Генеративният изкуствен интелект променя SEO завинаги
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Имате ли нужда от дигитален детокс?
Техники за успех |На днешната дата, 13 май. Рождениците днес
На днешната дата |Денят в цифри
България |Имате ли нужда от дигитален детокс?
Техники за успех |Генеративният изкуствен интелект променя SEO завинаги
Маркетинг |На днешната дата, 13 май. Рождениците днес
На днешната дата |Може ли чревната флора да ни превърне в престъпници?
Наука и Здраве |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 12-ти до 18-ти май
Хороскоп |Цитат на деня
Цитат на деня |Митове и легенди за успешната кариера
Техники за успех |Акция "Светлина" за велосипедистите тръгва в София
Маркетинг |ADVERTORIAL

United Group International ще пусне в експлоатация ново оптично трасе, свързващо Гърция и Югоизточна Европа

Първо публично представяне на безплатния софтуер в помощ на хора, лишени от зрителни способности

Коментари
Няма въведени кометари.