100 години коса в реклама на Gillette

Това забавно рекламно видео на самобръсначките Gillette се радва на голяма популярност в мрежата. Особено в YоuTube, където е публикувано преди седмица, а вече има около 8 милиона прегледа.

То стана най-разпространяваният и гледан клип, публикуван някога в YouTube профила на Gillette. Същински отличник на "вирусното споделяне". Показва различните моди в мъжката фризура - брада, мустаци, прическа и облекло, през десетилетията. Моделът е един и същ мъж. Със смяната на външния му вид според епохата се сменя и музиката за фон  - тя е суинг, буги, след това се вместват китарите на рока и бийта на електрониката.

Агенцията автор е една от най-известните във Великобритания - Grey, Лондон. Мотото е „100 години коса”, а посланието просто и ясно – в продължение на един век мъжът се променя, но добрите стари ножчета за бръснене на Gillette остават константа в живота му.

Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Възможно е Зеленски да участва на срещата Тръмп-Путин, но останалата част от Европа е изключена
Медузи спряха работата на най-голямата атомна централа в Западна Европа
Кристиано Роналдо се сгоди за приятелката си сред 10-годишна връзка и пет деца
НАТО оборудва полски вятърен парк в Балтийско море със сензори и радари
Тръмп нареди да махнат от централни места в Белия дом портретите на Обама и Буш – баща и син
Новата икономика: Кои страни в Европа предлагат най-добрата социална сигурност?
България вече съхранява слънчева енергия в батерии
Фалитите в Германия нарастват с най-бърз темп от октомври 2024 г.