100 години коса в реклама на Gillette
Това забавно рекламно видео на самобръсначките Gillette се радва на голяма популярност в мрежата. Особено в YоuTube, където е публикувано преди седмица, а вече има около 8 милиона прегледа.
То стана най-разпространяваният и гледан клип, публикуван някога в YouTube профила на Gillette. Същински отличник на "вирусното споделяне". Показва различните моди в мъжката фризура - брада, мустаци, прическа и облекло, през десетилетията. Моделът е един и същ мъж. Със смяната на външния му вид според епохата се сменя и музиката за фон - тя е суинг, буги, след това се вместват китарите на рока и бийта на електрониката.
Агенцията автор е една от най-известните във Великобритания - Grey, Лондон. Мотото е „100 години коса”, а посланието просто и ясно – в продължение на един век мъжът се променя, но добрите стари ножчета за бръснене на Gillette остават константа в живота му.
Вижте!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
The Guardian: Английски учени тестват ваксина срещу рецидив на два вида рак
Наука и Здраве |Мелони опитва да намали китайската собственост в ключови италиански компании
Икономика |Пекин скъса контактите си с президента на Чехия заради среща с Далай Лама
Свят |Китай създава чрез сливане най-голямата корабостроителна компания в света
Икономика |Европа е увеличила военната си помощ за Украйна през май и юни, сочат данни на германски институт
Свят |Възможно е Зеленски да участва на срещата Тръмп-Путин, но останалата част от Европа е изключена
Политика |Медузи спряха работата на най-голямата атомна централа в Западна Европа
Свят |Кристиано Роналдо се сгоди за приятелката си сред 10-годишна връзка и пет деца
Спорт |НАТО оборудва полски вятърен парк в Балтийско море със сензори и радари
Свят |Тръмп нареди да махнат от централни места в Белия дом портретите на Обама и Буш – баща и син
Свят |Новата икономика: Кои страни в Европа предлагат най-добрата социална сигурност?
Икономика |България вече съхранява слънчева енергия в батерии
Енергетика |Фалитите в Германия нарастват с най-бърз темп от октомври 2024 г.
Компании |

Коментари
Няма въведени кометари.