Audi предприе рекламна инициатива в Instagram (видео)

В последно време снимаме всичко. Абсолютно всичко. От кафето, което ни сервират в заведенията, през сладоледа, до предмети от бита. Както и места. Снимките публикуваме в Instagram - платформата за споделяне на кадри с елементи от живота ни и ежедневието. 

Много снимки, споделяни от приятели, вече ни изглеждат еднакви.

В отговор на навлизането на социалната мрежа в живота на милиони и увеличаването на популярността й, от автомобилния бранд Audi предприеха нова рекламна инициатива в Швеция. Компанията организира конкурс. В рамките на него призова хората да пътуват из страната (както биха могли да правят с кола Audi) и да заснемат възможно най-далечната й точка. Целта беше повече хора да опознаят държавата и да се създаде една различна фотогалерия от пейзажи. 

За кампанията Audi използва специално разработен алгоритъм, който работи в Instagram. С него от Audi успяха да съберат метаданни и да създадат карта на всички снимки в Instagram, с отбелязано местоположение в Швеция, които някога са били публикувани в тази социална мрежа. После Audi направи карта на отбелязаните места. Предизвикателството беше те да бъдат надхвърлени, хората да отидат още по-далеч от достигнатото досега. Картата да бъде разширена. 

При публикуване за участие в конкурса, участниците трябваше да напишат хаштаг #CatchTheUnseen и @AudiSweden. Победителят получи ново Audi Q7. 

Ето и видео, което разказва за кампанията. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ