Durex припомня колко е хубаво да си офлайн (видео)
С нова рекламна кампания Durex Global се възползва от проведения преди дни Час на Земята, в който милиони хора изгасиха осветлението в домовете си, за да припомни колко хубаво може да се почувстваме, ако изключим всички електронни устройства, които ни превземат, и обърнем внимание на човека до себе си.
Кампанията бе представена в 56 пазара на Durex и е създадена със седемцифрен медиен бюджет, посочва британският маркетинг сайт creativereview.co.uk. Тя се провежда под хаштага #TurnOffToTurnOn ("Изключи, за да се настроиш"). В центъра й стои симпатичен рекламен филм от 1:25 минути, който припомня, че реалният свят е по-хубав и по-важен от този на телекомуникациите.
Филмът се разпространява медийно наред с изследване на Durex, проведено във Великобритания, чиито резултати сочат, че близо една трета от британците смятат, че технологиите пречат на сексуалния им живот. 40% от участниците в изследването вярват, че примамливите мобилни екрани имат негативен ефект върху връзката им.
Призивът за действие на видеото е хората да се възползват от гасенето на електричеството у дома, за да се насочат в този час към любовта – нещо, което може да се препоръча и за часовете след този на Земята.
Рекламата успя да се хареса на мнозина, които чувстват че технологиите окупират твърде много от времето и вниманието им.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |Кохер от ЕЦБ отчита подобрение на икономическите данни за еврозоната
Финанси |Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.