Google въвежда промяна в рекламите, която може да засегне милиони малки фирми

Google въвежда промяна в рекламите, която може да засегне милиони малки фирми

Google променя начина, по който работят рекламите за местни услуги, което може да засегне милиони малки фирми, съобщи Assosieted Press.

Рекламите в Google Local Services се изпълняват на местно ниво и са основен начин за рекламиране на стоки и услуги от страна на малките бизнеси. Рекламите се появяват в горната част на резултатите от търсенето в Google.

От 21 ноември обаче само фирми с проверен бизнес профил в Google ще могат да пускат реклами.

Промяната засяга фирмите в Европа, Близкия изток и Африка и „избрани“ фирми в САЩ и Канада, съобщи Google в онлайн публикация.  Става въпрос за стъпка в борбата с измамите. Но законните малки предприятия могат да бъдат засегнати, ако не знаят за нея. Ако името и адресът на бизнес профила на малък бизнес в Google не съвпадат с информацията с рекламата, рекламата ще бъде спряна.

Проверката в Google не е трудна, но отнема известно време. Собствениците на фирми трябва да добавят или заявят своя бизнес адрес в Google. След това те ще трябва да потвърдят адреса чрез телефон, текст, имейл или видео.

Процесът варира в зависимост от категорията и местоположението на бизнеса и може да включва даване на информация за произход, бизнес регистрация, застраховка и проверка на лицензи.

Проверката от страна на Google може да отнеме до седем работни дни. След като бизнесът бъде проверен, собственикът му получава уведомление.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп компания, основана от българи, сред ТОП 20 на престижния конкурс TechCrunch Disrupt
Тръмп се качи на боклукчийски камион в опит да се възползва от гафа на Байдън
Президентът Радев: Обявяването на официалните резултати от изборите буди въпроси за честността на вота
Ройтерс: Пекин спира автомобилните инвестиции в страните от ЕС, подкрепили митата за електромобилите
На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
Асоциацията на банките: Половината от спестяванията на българите са до 1000 лева
Пет маркетингови тактики, донесли забележителна печалба на бизнеса
Възходът на кариерния номад или 9 големи тенденции в управлението на кадри