Google въвежда промяна в рекламите, която може да засегне милиони малки фирми
Google променя начина, по който работят рекламите за местни услуги, което може да засегне милиони малки фирми, съобщи Assosieted Press.
Рекламите в Google Local Services се изпълняват на местно ниво и са основен начин за рекламиране на стоки и услуги от страна на малките бизнеси. Рекламите се появяват в горната част на резултатите от търсенето в Google.
От 21 ноември обаче само фирми с проверен бизнес профил в Google ще могат да пускат реклами.
Промяната засяга фирмите в Европа, Близкия изток и Африка и „избрани“ фирми в САЩ и Канада, съобщи Google в онлайн публикация. Става въпрос за стъпка в борбата с измамите. Но законните малки предприятия могат да бъдат засегнати, ако не знаят за нея. Ако името и адресът на бизнес профила на малък бизнес в Google не съвпадат с информацията с рекламата, рекламата ще бъде спряна.
Проверката в Google не е трудна, но отнема известно време. Собствениците на фирми трябва да добавят или заявят своя бизнес адрес в Google. След това те ще трябва да потвърдят адреса чрез телефон, текст, имейл или видео.
Процесът варира в зависимост от категорията и местоположението на бизнеса и може да включва даване на информация за произход, бизнес регистрация, застраховка и проверка на лицензи.
Проверката от страна на Google може да отнеме до седем работни дни. След като бизнесът бъде проверен, собственикът му получава уведомление.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.