Иновативно, полезно и адски забавно

Диана Стоянова е бивш участник в студентското състезание ,,Рекламна академия“, тристранен проект на Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), чието 10-о юбилейно издание се проведе наскоро. Диана вече се радва на успешно кариерното развитие в света на рекламата и комуникациите и дори написа книга по темата със заглавие ,,Никой не разбира от маркетинг“, която ще представи на 21 март в галерия „Етаж 8“ от 19:00 часа, съвместно с илюстраторката Петя Евлогиева. Тя има две бакалавърски степени – по специалността „Пространствен дизайн“, която изучава във Варненския свободен университет ,,Черноризец Храбър“, и ,,Кино и телевизия“ от Нов български университет. Вижте как ,,Рекламна академия“ е променила кариерния път на Диана и защо тя силно препоръчва изданието на студентите.
- Диана, с какво те привлече „Рекламна академия“?
- По това време сестра ми учеше „Маркетинг“ в НБУ и беше решила да участва. Аз бях записала второ висше – „Кино и телевизия“, и по това време работех като брокер. Тя буквално ме изрита от леглото да отида да участвам, защото след като се бях записала вече, нямах никакво желание да ходя. Става дума за второто издание на Академията през 2015 г.
- Как започна твоето преживяване в нея?
- Оказа се, че форматът е много интересен, а менторите – невероятни професионалисти. Нашият отбор също беше чудесен и се сработихме много бързо. Идеята, която разработихме с екипа, беше проект в категория „храни“ Впрочем само две години по-късно и аз влязох в ролята на ментор и помогнах за вдъхновението и успешната работа на участниците в поредното студентско издание.
- Кой беше най-вдъхновяващият момент за теб?
Най-вдъхновяващо за мен беше, че отборът дружно ме избра да презентирам креативната част от идеята ни.
- С какво изданието и всичко, научено в него, допринесоха за твоя кариерен път?
- Форматът промени изцяло кариерния ми път, тъй като ме наеха в една от най-големите компании в България и след 6 месеца стаж ме направиха младши бранд мениджър на основния си бранд.
- Защо би посъветвала младите надежди, които тепърва навлизат в света на рекламната комуникация, да участват в ,,Рекламна академия“?
- Бих посъветвала всеки, който иска да се развива в маркетинга, рекламните агенции или секторът на бързооборотни стоки и услуги, да се включи, за да види как работят нещата „на практика“.
- Опиши ,,Рекламна академия“ само с ТРИ думи.
- Иновативно, полезно и адски забавно!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Светът на парите: Кои страни в Европа ще имат най-високи нива на инфлацията през 2026 г.?
Финанси |Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Компании |Япония наема Wood Mackenzie за оценка на проекта за втечнен природен газ в Аляска
Енергетика |Марките залагат на възраждане на лукса на модния подиум
Бизнес |Стартира най-голямото учение в България по линия на гражданска защита в рамките на НАТО
Политика |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Хороскоп |Атанас Зафиров за визитата си в Китай: Поканата беше чисто партийна
Политика |„Хамас“ обмисля американските предложения за спиране на огъня в Газа
Свят |Зелена вълна на борсите в Европа и Азия въпреки политическите сътресения
Финанси |Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Свят |Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Свят |Глобалните пазари през седмицата остават в очакване на вота на доверие в Париж
Финанси |За втори път: Карлос Алкарас спечели титлата на Откритото първенство на САЩ по тенис
Спорт |

Коментари
Няма въведени кометари.