iPhone обича спортиста в нова реклама

Apple представи в САЩ ново рекламно видео, озвучено от песента на Робърт Престън от 1961 г. “Chicken Fat”, записана с цел да стимулира учениците в Щатите да правят повече физически упражнения, както и да озвучава тренировките им.

Рекламата е насочена към всички, които спортуват професионално или за здраве. Тя изтъква възможностите на новия олекотен iPhone 5S, който може да регистрира спортни постижения, да води статистика, да помага в усилията да постигнем по-добро тяло. Припомня наличието на приложения като Stronglifts – личен треньор по вдигане на тежести, и аксесоари като Misfit Shine, който отчита физическата активност при бягане.

Кампанията се хареса на американските телевизионни зрители, много от които разпознават от детството си нейния саундтрак.

Ето как изглежда видеото. Мотото е „Ти си по-силен, отколкото мислиш”.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес