"Made for More" - послание от Hennessy за свежа идентичност
Емблематичният бранд Hennessy, собственост на LVMH и Diageo демонстрира свежа визуална идентичност с нова кампания под слогана "Made for More".
Разработена от Wieden+Kennedy Amsterdam тя има за цел да позиционира коняка като идеален избор за коктейли, особено на прага на сезона, в който те идват на власт. Това е и времето на музикалните фестивали, затова кампанията, подкрепена от пет видеоклипа се прицелва и в тази територия.
Главни герои са певицата, автор на песни и актьор Тейана Тейлър и британският актьор Дамсън Идрис, съобщава Marketing Dive. Тейлър е избрана заради многостранните си таланти - паралел с многостранния характер на коняка и неговото отличаващо свойство да бъде перфектният елемент за миксиране. Демсън, който е най-известен с ролята си на злодея Франклин Сейнт в "Снежен дъжд", показва остроумната и харизматична страна на себе си в кампанията.
"Новата ни кампания " "Made for More" вдъхва нови измерения на понятието 1+1=3, показвайки неограничените възможности и представяйки друга страна на марката с красота, забавление и непредубеденост. Тя разчупва възприятията за марката и надгражда нейното наследство за новото поколение", казва Джули Ноле, глобален главен организационен директор на Hennessy.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Кохер от ЕЦБ отчита подобрение на икономическите данни за еврозоната
Финанси |Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.