"Made for More" - послание от Hennessy за свежа идентичност

Made for More - послание от Hennessy за свежа идентичност

Емблематичният бранд Hennessy, собственост на LVMH и Diageo демонстрира свежа визуална идентичност с нова кампания под слогана "Made for More".

Разработена от Wieden+Kennedy Amsterdam тя има за цел да позиционира коняка като идеален избор за коктейли, особено на прага на сезона, в който те идват на власт. Това е и времето на музикалните фестивали, затова кампанията, подкрепена от пет видеоклипа се прицелва и в тази територия.

Главни герои са певицата, автор на песни и актьор Тейана Тейлър и британският актьор Дамсън Идрис, съобщава Marketing Dive. Тейлър е избрана заради многостранните си таланти - паралел с многостранния характер на коняка и неговото отличаващо свойство да бъде перфектният елемент за миксиране. Демсън, който е най-известен с ролята си на злодея Франклин Сейнт в "Снежен дъжд", показва остроумната и харизматична страна на себе си в кампанията. 

"Новата ни кампания " "Made for More" вдъхва нови измерения на понятието 1+1=3, показвайки неограничените възможности и представяйки друга страна на марката с красота, забавление и непредубеденост. Тя разчупва възприятията за марката и надгражда нейното наследство за новото поколение", казва Джули Ноле, глобален главен организационен директор на Hennessy.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще могат да преминават свободно държавната граница
Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Анализ на холдинга: БДЖ вози все по-малко пътници и товари, приходите са с 8% по-ниски
Турците губят доверие към Запада, виждат в Израел най-голямата заплаха
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември
„Диамантеният крал“ и последен романтичен партньор на Жаклин Кенеди почина на 95 г.
Германия предупреждава за предстоящ колапс в пивоварната индустрия на страната
Пантерата се завърна: Забелязаха я в село край Тутракан