"Порастването може да почака" - нова рекламна кампания на "Кауфланд" за Деня на детето

Порастването може да почака - нова рекламна кампания на Кауфланд за Деня на детето

Защо щуротиите са незабравимият чар на детството? Защо го губим, когато порастваме? Най-големият частен работодател у нас - Kaufland България посвещава на тези два вечни въпроса специална рекламна кампания по случай Международния ден на детето, 1 юни под наслов „Порастването може да почака“.

Сред малките герои, участващи в кампанията, са и деца на служители на веригата.

С нея Kaufland напомня на своите служители и клиенти да се вгледат в най-малките членове на семейството си и да преоткрият детското безгрижие и веселие.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Бразилският президент отправи нестандартно послание до Доналд Тръмп
Александър Вучич обяви нови икономически мерки срещу хиперинфлацията в Сърбия
Въпросите, които ще ви помогнат да намерите житейската си цел
Езеро от разтопена се вода създава пукнатини в леда на Гренландия
Хакан Фидан обсъди срещата в Аляска и войната в Украйна с руския и украинския си колега
Времето: Слънчево със следобедни валежи на места на северозапад и югоизток
Урсула фон дер Лайен ще се срещне с Тръмп по искане на Зеленски