"Порастването може да почака" - нова рекламна кампания на "Кауфланд" за Деня на детето

Порастването може да почака - нова рекламна кампания на Кауфланд за Деня на детето

Защо щуротиите са незабравимият чар на детството? Защо го губим, когато порастваме? Най-големият частен работодател у нас - Kaufland България посвещава на тези два вечни въпроса специална рекламна кампания по случай Международния ден на детето, 1 юни под наслов „Порастването може да почака“.

Сред малките герои, участващи в кампанията, са и деца на служители на веригата.

С нея Kaufland напомня на своите служители и клиенти да се вгледат в най-малките членове на семейството си и да преоткрият детското безгрижие и веселие.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Терзиев за боклука в София: Няма да подпиша договор за 400 лв. щом в поръчката сме заложили 200
България отчита най-силен годишен ръст на производствените цени в ЕС
Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Супермаркетите в Испания превземат ресторантите: готовите ястия чупят всички рекорди
Израел започва прилагането на плана на Тръмп за Газа след реакцията на „Хамас“
Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
ЕК ни удържа 200 млн. евро по Плана за възстановяване заради КПК, имаме 6 месеца да разрешим казуса
Приятелство или управление? Критичният избор за малкия и среден бизнес