"Порастването може да почака" - нова рекламна кампания на "Кауфланд" за Деня на детето
Реклама
Обновена 01:12ч., 23.05.2024
Защо щуротиите са незабравимият чар на детството? Защо го губим, когато порастваме? Най-големият частен работодател у нас - Kaufland България посвещава на тези два вечни въпроса специална рекламна кампания по случай Международния ден на детето, 1 юни под наслов „Порастването може да почака“.
Сред малките герои, участващи в кампанията, са и деца на служители на веригата.
С нея Kaufland напомня на своите служители и клиенти да се вгледат в най-малките членове на семейството си и да преоткрият детското безгрижие и веселие.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |Формулата на Безос за генериране на страхотни идеи
Техники за успех |На днешната дата, 29 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |INSAIT получи ново финансиране в размер на 1 млн. долара от Google
Компании |Учени провеждат климатичен експеримент в Амазония, наречен "машина на времето"
Любопитно |Формулата на Безос за генериране на страхотни идеи
Техники за успех |Кати Ууд вижда хуманоидните роботи като най-голямата възможност в AI сферата
Икономика |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |На днешната дата, 29 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Как приливите създадоха първите градове?
Любопитно |Цитат на деня
Цитат на деня |INSAIT получи ново финансиране в размер на 1 млн. долара от Google
Компании |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.