Turkish Airlines разказва за карго бизнеса си в майсторска реклама

Една от най-бързо разрастващите се компании за въздушен превоз на товари – Turkish Cargo на Turksh Airlines – представя добре изработена реклама, която илюстрира по креативен начин естеството на бизнеса й.

Turkish Airlines превозва към целия свят медикаменти, храни, търговски стоки и ценни предмети. Тя лети до повече от 250 дестинации, показва видеорекламата й, представена от маркетинг наблюдателите в сайта Creative Criminals.

Видеото й е поредната реклама, която показва как работи така наречената „машина на Руб Голдбърг". Последно, през октомври 2013 г. „Бейлис” представи подобна реклама. Т.нар. машина на Руб Голдбърг е инсталация, нарицателно за прекалено сложно устройство, което върши много действия, за да реализира нещо, което може да бъде свършено по много по-прост начин.

Дори и действително да са такива, тези устройства са красиви и стоят ефектно в рекламите.

Ето и видеото на Turkish Cargo. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас