Turkish Airlines разказва за карго бизнеса си в майсторска реклама

Една от най-бързо разрастващите се компании за въздушен превоз на товари – Turkish Cargo на Turksh Airlines – представя добре изработена реклама, която илюстрира по креативен начин естеството на бизнеса й.

Turkish Airlines превозва към целия свят медикаменти, храни, търговски стоки и ценни предмети. Тя лети до повече от 250 дестинации, показва видеорекламата й, представена от маркетинг наблюдателите в сайта Creative Criminals.

Видеото й е поредната реклама, която показва как работи така наречената „машина на Руб Голдбърг". Последно, през октомври 2013 г. „Бейлис” представи подобна реклама. Т.нар. машина на Руб Голдбърг е инсталация, нарицателно за прекалено сложно устройство, което върши много действия, за да реализира нещо, което може да бъде свършено по много по-прост начин.

Дори и действително да са такива, тези устройства са красиви и стоят ефектно в рекламите.

Ето и видеото на Turkish Cargo. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Урсула фон дер Лайен ще се срещне с Тръмп по искане на Зеленски
Бразилският президент отправи нестандартно послание до Доналд Тръмп
Хакан Фидан обсъди срещата в Аляска и войната в Украйна с руския и украинския си колега
Александър Вучич обяви нови икономически мерки срещу хиперинфлацията в Сърбия
Додик: Получих обещание от САЩ, че отношението към Босна и Република Сръбска ще се промени
"Инвестопедия": Между 800 000 и 850 000 души в света са собственици на поне един биткойн
Преговорите за глобален договор за пластмасата се провалиха