Бабата хипи – забавен герой в новата реклама на Subaru


Един различен образ на възрастния човек се утвърждава в новата маркетингова кампания на автомобилния бранд Subaru в САЩ.

Компанията залага на много рисковия, но и интересен и, ако е добре изпълнен, работещ подход на „поколенческата реклама“. Тя представя в телевизионния ефир на Щатите видео история. Водещ герой е баба от хипи поколението на Америка, която общува с внучката си освободено, разкрепостено, така както само едно вечно хипи може да го прави. Включително като й показва, че "може да говори с котараците" и че е страхотно да прегръщаш дървета

Идеята печели позитивен отзвук в света на маркетинга и в YouTube. Рекламата е дело на агенция Carmichael Lynch в САЩ, посочва Adweek.

Това е кампанията от света, която избрахме да ви представим днес. Ето я и нея.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?
Икономиката на България с ръст от 3,2% през третото тримесечие