Бабата хипи – забавен герой в новата реклама на Subaru
Един различен образ на възрастния човек се утвърждава в новата маркетингова кампания на автомобилния бранд Subaru в САЩ.
Компанията залага на много рисковия, но и интересен и, ако е добре изпълнен, работещ подход на „поколенческата реклама“. Тя представя в телевизионния ефир на Щатите видео история. Водещ герой е баба от хипи поколението на Америка, която общува с внучката си освободено, разкрепостено, така както само едно вечно хипи може да го прави. Включително като й показва, че "може да говори с котараците" и че е страхотно да прегръщаш дървета
Идеята печели позитивен отзвук в света на маркетинга и в YouTube. Рекламата е дело на агенция Carmichael Lynch в САЩ, посочва Adweek.
Това е кампанията от света, която избрахме да ви представим днес. Ето я и нея.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.