Провокативен билборд в Мелбърн забавлява мъжете

Провокативен билборд в Мелбърн забавлява мъжете

Как реагират тестисите на мъжете при различна околна температура? 

Този важен въпрос поставя нова, атрактивна и забавна рекламна кампания в Мелбърн, организирана от агенция Clemenger BBDO Мелбърн за мъжкия бранд бельо Bonds. В центъра на вниманието е огромен атрактивен билборд, който посочва външната температура и отразява реакции на двама мъже, седнали в кръгли люлки с телесен цвят и с формата на топки. Младежите реагират в реално време като е студено, топло или духа вятър и това се излъчва на билборда, посочват авторите на сайта за маркетинг и реклама Adweek, които отразяват тази определено много по-мачо реклама от всички останали, прицелени в силния пол.

"Когато е студено, момчетата се "свиват" към горната част на билборда, а като времето се стопли, те си висят паднали свободно. Щом задуха вятър, се люлеят", отбелязват с усмивка от агенцията автор на кампанията. 

Билбордът се намира на външна стена на известния Bourke Street Mall в центъра на Мелбърн. Той съчетава забавляваща мъжете идея с високи технологии. В рамките на кампанията са включени и ТВ спотове. 

Вижте. 

 

 

 

 

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тази революционна технология трансформира електронната търговия
Акционерите на Warner Bros. гласуваха против изплащане на 52 млн. долара на изпълнителния директор
На днешната дата, 5 юни. Световeн ден на околната среда
Експортът на турската отбранителна индустрия достига близо $3 млрд. от началото на годината
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Не купувайте нищо, което не разбирате: Най-добрите мисли, посветени на инвестициите