Звездно нашествие в новата реклама на слушалките Beats
Сбор от звезди от Америка и Европа се появяват в новата рекламна кампания на слушалките Beats.
Компанията производител Beats Elctronics, създадена от рап легендата Доктор Дре и музикалната легенда Джими Йовин, бе купена от Apple тази година. Със звездното нашествие компанията на Тим Кук рекламира модела слушалки Solo2.
Кампанията се разпространява под хаштага #SoloSelfie. В кадрите редица знаменитости си правят музикално селфи със слушалките си. Участват Кендал и Кайли Дженър - дъщери на Брус Дженър, който стана известен в Америка с появата си в шоуто "Keeping Up with the Kardashians", професионалния BMX състезател Найджъл Силвестър, рапърите Фънкмастър Флекс, Биг Шон, Джадакис, певицата Ники Минаж, актьорът Норман Рийдъс ("The Walking Dead"), тенис легендата Серена Уилямс, шведският диджей Alesso, нюйоркският диджей Vashtie, английското хип-хоп дуо Rizzle Kicks, YouTube звездата Bethany Mota и Виктор Круз - играч от нюйоркската футболна лига.
Ето как изглежда видеото. Рекламата е вдъхновена от "Donut Selfie" - клип, публикуван в YouTube и събрал популярност, дело на Карън Ченг от Сан Франциско.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.