Звездно нашествие в новата реклама на слушалките Beats


Сбор от звезди от Америка и Европа се появяват в новата рекламна кампания на слушалките Beats.

Компанията производител Beats Elctronics, създадена от рап легендата Доктор Дре и музикалната легенда Джими Йовин, бе купена от Apple тази година. Със звездното нашествие компанията на Тим Кук рекламира модела слушалки Solo2. 

Кампанията се разпространява под хаштага #SoloSelfie. В кадрите редица знаменитости си правят музикално селфи със слушалките си. Участват Кендал и Кайли Дженър - дъщери на Брус Дженър, който стана известен в Америка с появата си в шоуто "Keeping Up with the Kardashians", професионалния BMX състезател Найджъл Силвестър, рапърите Фънкмастър Флекс, Биг Шон, Джадакис, певицата Ники Минаж, актьорът Норман Рийдъс ("The Walking Dead"), тенис легендата Серена Уилямс, шведският диджей Alesso, нюйоркският диджей Vashtie, английското хип-хоп дуо Rizzle Kicks, YouTube звездата Bethany Mota и Виктор Круз - играч от нюйоркската футболна лига. 

Ето как изглежда видеото. Рекламата е вдъхновена от "Donut Selfie" - клип, публикуван в YouTube и събрал популярност, дело на Карън Ченг от Сан Франциско. 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
Освобождават Никола Саркози от затвора
Сенатът на САЩ прие законопроект за слагане на край на парализата с бюджета
Economic Times: Шпиони на Пакистан са се опитали да откраднат технологията на руските ракети С-400
САЩ отложиха над 10 000 полета за ден заради блокажа на дейността на правителството