Лиъм Нийсън в успешна реклама на игра за смартфони (видео)


Три игри се рекламираха в най-скъпото телевизионно време в САЩ за годината - финалът на американската футболна лига Супербоул. Тази година събитието събра 114,7 млн. американци едновременно пред малкия екран. Игрите бяха Game of War, Heroes Charge и Clash of Clans. Само последната е постигнала успех с рекламата си, според маркетинг авторите на Business Insider. 

Причината е, че в нея участва със забележителна реч със закани на героите в играта за смартфони ирландският актьор Лиъм Нийсън. Той пародира речта си, с която е помнен в киното, от филма "Твърде лично". Така приема той възможността за загуба в анимационната игра на телефона - емоционално и мотивиращо! Припомняме, във филма Нийсън играе шпионинът на ЦРУ Браян Милс. 

Ето и рекламата с него. Това е кампанията от света, която избрахме да ви представим днес в рубриката ни "Маркетинг". Видеото е гледано в YouTube над 30 млн. пъти. Идеята е на американската агенция Barton F. Graf 9000, която успява по този начин да прихване вниманието към игрите и на по-възрастното поколение фенове на Нийсън. 

Харесвате ли този актьор? Вижте!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерът на опозицията в Турция: Събрани са над 25 млн. подписа в подкрепа на кандидатурата на Екрем Имамоглу за президент
На днешната дата, 14 декември. Имен ден празнуват Снежана, Снежа, Снежанка
Какво можем да научим за лидерството от шефовете на JP Morgan, Netflix и Nasdaq?
Беларус освободи Nобелов лауреат и опозиционери в замяна на облекчаване на санкции от САЩ
Археолози: Римската окупация е донесла нови болести в Британия
Шефът на Бундесбанк се е прицелил в председателския пост на ЕЦБ
Андрей Бабиш отхвърли варианта Чехия да гарантира заем за Украйна
Ердоган след среща с Путин: Мирът не е далеч