Лиъм Нийсън в успешна реклама на игра за смартфони (видео)
Три игри се рекламираха в най-скъпото телевизионно време в САЩ за годината - финалът на американската футболна лига Супербоул. Тази година събитието събра 114,7 млн. американци едновременно пред малкия екран. Игрите бяха Game of War, Heroes Charge и Clash of Clans. Само последната е постигнала успех с рекламата си, според маркетинг авторите на Business Insider.
Причината е, че в нея участва със забележителна реч със закани на героите в играта за смартфони ирландският актьор Лиъм Нийсън. Той пародира речта си, с която е помнен в киното, от филма "Твърде лично". Така приема той възможността за загуба в анимационната игра на телефона - емоционално и мотивиращо! Припомняме, във филма Нийсън играе шпионинът на ЦРУ Браян Милс.
Ето и рекламата с него. Това е кампанията от света, която избрахме да ви представим днес в рубриката ни "Маркетинг". Видеото е гледано в YouTube над 30 млн. пъти. Идеята е на американската агенция Barton F. Graf 9000, която успява по този начин да прихване вниманието към игрите и на по-възрастното поколение фенове на Нийсън.
Харесвате ли този актьор? Вижте!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Лекари имплантираха най-малкото изкуствено сърце в света на 7-годишно дете
Наука и Здраве |Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.