Най-абсурдните и глупави реклами в Супербоул 2016
112 милиона души в Щатите едновременно пред екраните на телевизорите. Излъчване на 30-секунден ТВ спот на цена над 3 млн. долара. И въпреки това, по време на финала на лигата за американски футбол Супербоул 2016 имаше освен добри реклами и истински провали.
Крис Матишчик подбира три от тях и ги представя в сайта на сп. Inc. "Преценката ми се основава само на моите 104 (чувствам ги като толкова) години опит в рекламата. Освен това гледах играта с реални човешки същества, които не ги е грижа за рекламите изобщо", казва той. Ето и подбора му. Трудно е да се повярва, че има такива опити за рекламиране, но е истина...
Quicken Loans рекламира "лесни жилищни кредити" само с две-три докосвания на смартфона.
Националната футбола лига на Америка се "хвали" колко много бебета са били заченати в нощта на нейния финал през 2008 г.
Коутърбек звездата Пейтън Манинг (39 г.) дава интервю след голямата победа и след като казва че няма търпение да се прибере у дома и да прегърне семейството си като споменава, че ще си отвори и бира Budweiser.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.