Най-доброто от рекламата в последната година

Най-доброто от рекламата в последната година

Завесата се повдигна и най-качествената продукция от рекламата по света в последната година, излезе на сцената - на международния фестивал за творчески маркетингови комуникации в Кан, Франция.

Cannes Lions и през 2015 г. отличи рекламното майсторство от най-различни страни. Всяка награда от този фестивал е изключително престижна. Тя удостоверява таланта и добрата работа на агенцията автор на съответната кампания и прави агенцията по-предпочитана и уважавана сред клиентите-рекламодатели. 

Наградите през 2015 г. се връчват в няколко категории - за най-добър филм, за най-добра мобилна реклама, реклама в пресата, креативно използване на данни и т.н. Отличават се идеите, които са една крачка напред пред пазара, в който са реализирани, кампаниите с висока ефективност за финансиралите ги компании и рекламата, в която творчеството е наистина забележително, дори според непросветения наблюдател без впечатления за индустрията. 

Business Insider изброява големите победители, отличени с награда Гран при от Кан. Ето част от тях. 

Гран при за пиар спечели Always, за кампанията "Като момиче" (Like A Girl), изработена от агенция Leo Burnett в САЩ. Успехът на тази кампания не се свежда само до пиар усилията на една фирма, а до общия труд на няколко рекламни агенции през 2015 г., които приложиха набор от маркетингови тактики, за да я наложат, отбелязва Business Insider. Всичко започна от видеозапис, в който се вижда как възрастни са помолени да направят неща "като момиче". Резултатите са жалки и показват негативните асоциации на хората с това да бъдеш жена. След това се виждат момиченца да вършат дейности с увереност, усърдно и целеустремено. Видеото беше излъчено по време на най-скъпия ТВ ефир в САЩ за годината - финалът на лигата за американски футбол Супербоул през януари. Авторите му се радват на над 58 млн. прегледа в YouTube. 

Ето го и него.

В категорията "Радио" отличието получи рекламата на SoundCloud "Берлинската стена от звук". Агенция: Grey Берлин. Поводът беше 25-ата годишнина от падането на Берлинската стена. SoundCloud, което е германско приложение, и агенцията, направиха акустична реконструкция на стената. Кампанията си спечели прякора "Най-трудната за издържане радио реклама". Заради тъгата от случилото се. 

В категорията "Филм" Гран при отнесе рекламата на John Lewis Monty's Christmas, представена от агенция Adam&EveDDB. Невероятно сладката реклама спечели сърцата на британците по Коледа и изпълни домовете им с играчки пингвини Монти. Вижте я. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства