Най-лошата реклама в Супербоул 2015

Американската застрахователна компания Nationwide Insurаnce събра негативни отзиви за тазгодишната си реклама в ефира на най-скъпото телевизионно време през годината по телевизията в САЩ - футболната лига Супербоул.

Компанията излъчи добре финансиран ТВ спот, чиито главен герой е красиво момченце. То обяснява на зрителите, че никога няма да може да се научи да лети, да пътува по море с най-добрия си приятел или да се ожени... защото ще умре. Идеята на кампанията е, че "причина номер едно за смъртта на децата в Америка са предотвратими (домашни) инциденти". След изказването на детето се вижда вана с преливаща вода в къща или кухня с разлети препарати и химикали - предполагаемата причина за смъртта на детето. 

Наблюдатели смятат рекламата за болезнена и смущаваща. В същото време тя е една от най-обсъжданите сред десетките скъпи клипове на Супербоул. Business Insider я посочва като "най-депресиращата" и най-лоша. 

Какво ще кажете? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ