Най-лошата реклама на 2015 г.
Колкото и да напредва рекламната индустрия, всяка година тя ражда лоши примери. В американските източници за маркетинг наричат тези неуспехи на бранша "badvertising" - компилация от думите "bad" - лош, и "advertising" - реклама. Кой е най-лошият пример на 2015 г.? На този въпрос отговаря сайтът Business Insider.
Според авторите, най-несполучлива за тази година е видеорекламата на американската застрахователна компания Nationwide, изработена за най-гледаното време в ТВ ефира на САЩ всяка година - финала на лигата за американски футбол Супербоул. Рекламата беше излъчена на финала през януари и предизвика негативна реакция сред публиката, с множество коментари в Twitter. Тя показва как момченце изброява всичките хубави неща, които е пропуснало в живота, "защото аз умрях при инцидент".
Веднага щом беше излъчена, зрители коментираха, че ги е накарала да се почувстват потиснати. Мнозина обвиниха компанията, че използва идеята за детската смърт в опит да продава застраховки. От Nationwide отговориха, че целта на рекламата е "да провокира разговор, не да продава застраховки". В този смисъл, рекламата се е представила просто блестящо - Nationwide е най-споменаваният в социалните мрежи рекламодател по време на финала Супербоул 2015, според анализ на Amobee Brand Intelligence. В какъв смисъл е споменавана компанията, е качествен показател. Броят споменавания на името й - колчествен.
Ето това е рекламата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.