Оригинална и секси реклама въвлича в класическата музика
Кой казва, че класическата музика е отживяла? Тази оригинална и секси реклама на B-Classic – фестивал, чиято цел е да популяризира класиката, доказва обратното.
За да достигне до по-младата публика, агенция DDB Brussels създаде това видео по музика на Антонин Дворжак. То е толкова актуално, че се завъртя дори по MTV. Заснето е в Южна Корея и закачливите танцьорки и хореография неслучайно напомнят за клиповете на поп сензацията Сай („Гангнам стайл”).
В края на видеото се появява надпис „Вие току що изслушахте 3 минути класическа музика”. Напълно достатъчни, за да убедят всеки, че това не е толкова трудно. В крайна сметка тя също е продукт – и то качествен – нужно е само да бъдеш в крак с времето и да знаеш как да го продадеш.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.