Оригинална и секси реклама въвлича в класическата музика

Оригинална и секси реклама въвлича в класическата музика

Кой казва, че класическата музика е отживяла? Тази оригинална и секси реклама на B-Classic – фестивал, чиято цел е да популяризира класиката, доказва обратното.

За да достигне до по-младата публика, агенция DDB Brussels създаде това видео по музика на Антонин Дворжак. То е толкова актуално, че се завъртя дори по MTV. Заснето е в Южна Корея и закачливите танцьорки и хореография неслучайно напомнят за клиповете на поп сензацията Сай („Гангнам стайл”).

В края на видеото се появява надпис „Вие току що изслушахте 3 минути класическа музика”. Напълно достатъчни, за да убедят всеки, че това не е толкова трудно. В крайна сметка тя също е продукт – и то качествен – нужно е само да бъдеш в крак с времето и да знаеш как да го продадеш. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Зеленски: Украйна ще се опита да поднови отново дипломатическия процес за прекратяване на войната с Русия
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента
Времето: Облачно и със значителни валежи в някои райони на страната
От JPMorgan предупреждават за възможна „корекция“ в оценките на свързаните с AI компании
Какво представлява Cloudflare и защо интернет се срина на 18 ноември?
На днешната дата, 19 ноември. Рождениците днес