Първата ТВ реклама, направена от клипове на Vine (видео)

Нова форма на реклама се роди в САЩ. Технологичният бранд Hewlett-Packard (HP) представи първата в света телевизионна реклама, създадена като компилация от 6-секундни клипчета, заснети с популярното сред тинейджърите приложение за смартфони и таблети, с което се споделят кратки видеоклипове, Vine.

ТВ спотът трае 30 секунди – стандартното време за една телевизионна реклама в ефира на американските медии. Изработен е изцяло от професионали 6-секундни видеоклипове, заснети специално за него с Vine. Това съобщава Business Insider.

Рекламата е продуцирана от 180 LA – творческата агенция на HP, и Niche – стартъп, който помага на марките в Щатите да си партнират с известни лица от социалните медии. Клипчертата са заснети в Лос Анджелис. Едно от тях вече има 10 млн. прегледа във Vine или други платформи, където е вградено. Това е рекорд за брандиран клип във Vine от създаването на приложението.

Целият проект бил изработен много бързо, според създателите му. В рекламата участват шестима потребители на Vine. Те се заиграват с лаптоп-таблета на HP Pavillion x360, който всъщност е рекламираният продукт.

Според съоснователя на Niche Дарън Лахтман рекламата е страхотен пример на това как социалните медии все повече доминират. „Все повече маркетолозите разчитат на мъдростта на тълпата, за да разпределят бюджетите си. Вече не става дума за еднопосочна комуникация от рекламодатели към потребители“, казва той.  

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ