Реклама на деня: Nike представя „Да да динг“ (видео)

Първата реклама на агенция Wieden + Kennedy (W+K) Индия, изготвена за световния бранд Nike, чества силата на жените в спорта. 

Спортът в Индия има огромен имиджов проблем, особено по отношение на участието в него на жени, коментира криейив директорът на агенцията Мохамед Ризуан, цитиран от Adweek. С рекламата, озвучена от парчето "Да да динг" на Gener8ion, feat. Gizzle (вокали), брандът подчертава разнообразието на културата и спортовете в многомилионна Индия, където хората бягат за здраве, танцуват, боксират се, играят тенис. В рекламата участва индийската хокей звезда Рани Рампал, сърфистката Ишита Малавия и индийската филмова актриса Дийпика Падуконе, която е бивш национален състезател по бадминтон. Това трио е наричано от агенцията "ултимативния спортен отбор от момичета". 

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Властите в Халкидики изхвърлят като отпадък всички чадъри и вещи, оставени на плажа
Световната банка препоръчва актуализация на имотния данък в България
Франция се засегна от остри думи на вицепремиера на Италия към президента Макрон
Дясната ръка финансиста Епстийн: Никога не съм виждала Доналд Тръмп в "неподходяща обстановка"
Тръмп: Ще се види накъде ще се развие войната в Украйна през следващите 2 седмици
Сезон: Туризмът отчита 6% ръст на българи и чужденци, спрямо мналата година
След дълъг спор: Съд разпореди 400 щрауса да бъдат застреляни във ферма в Канада
Властта в САЩ уволни шефа на Агенцията за военно разузнаване