Реклама на деня: Nike представя „Да да динг“ (видео)


Първата реклама на агенция Wieden + Kennedy (W+K) Индия, изготвена за световния бранд Nike, чества силата на жените в спорта. 

Спортът в Индия има огромен имиджов проблем, особено по отношение на участието в него на жени, коментира криейив директорът на агенцията Мохамед Ризуан, цитиран от Adweek. С рекламата, озвучена от парчето "Да да динг" на Gener8ion, feat. Gizzle (вокали), брандът подчертава разнообразието на културата и спортовете в многомилионна Индия, където хората бягат за здраве, танцуват, боксират се, играят тенис. В рекламата участва индийската хокей звезда Рани Рампал, сърфистката Ишита Малавия и индийската филмова актриса Дийпика Падуконе, която е бивш национален състезател по бадминтон. Това трио е наричано от агенцията "ултимативния спортен отбор от момичета". 

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ