Точно обратното на Victoria's Secret (видео)


Не всички момичета са като моделите на Victoria's Secret, но това не бива да е мотив за дискриминация в модата. Това е маркетинг стратегията на американската марка бански костюми и бельо Aerie, която набира все по-голяма популярност. В кампаниите си, марката залага на преобладаващата реалност, в която номерациите не се изчерпват до S, и се гордее, че не използва Photoshop.

Последното рекламно видео на бранда - "Real Talk With Barbie", отново хвърля ръкавицата към разбиранията за красота на Victoria's Secret. Компанията нае за рекламно лице младата Барби Ферейра, чието тяло със заоблени извивки е противоположно на слабите модели на Victoria's Secret. 

"Да не бъде редактиран образът ми в снимките - това е нещо много важно за мен", казва Ферейра в рекламата. "Хората трябва да знаят, че това е начинът, по който изглеждам, без мнението на някой какво трябва да бъде тялото ми", продължава тя. 

"Избрахме Барби, защото тя няма какво да крие, силна е и е хубава - тя приема с радост истинското си "Аз", което е в духа на посланието на Aerie Real", коментира Джен Фойл - глобален бранд президент, пред Refinery29. 

Ето и рекламата. Какво ще кажете? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Рекорд: Броят на милиардерите в света се е увеличил с 287 души през 2025 г.
30 месеца затвор за лекар, продавал кетамин на звездата от "Приятели“ Матю Пери
Венецуелският президент Мадуро нарече телефонния си разговор с Тръмп „уважителен и топъл“
ЕС предлага нов план за използване на руски активи за финансиране на Украйна
Османската династия съди турчин, сключил еднополов брак и представящ се за османски принц
Администрацията на Тръмп нареди засилена проверка на кандидатите за виза H-1B
Финтех компанията Revolut ограничи преводи в карти, издадени от над 50 държави