Рекламата на Tesla, за която всички заговориха

Не само агенциите, а и феновете правят добри реклами, показва тенденция в маркетинга от последната година.

Поредно свидетелство за това е професионално изработено видео за компанията на милиардера иноватор Елън Мъск Tesla Motors в САЩ. Не можем да пропуснем да ви го представим - то е сензация в глобалния маркетинг и се харесва много. Спечели дори адмирациите на самия Елън Мъск, който заяви, че бил впечатлен, посочва Business Insider. Tesla го сподели с 215-те хиляди свои последователи в Twitter и го направи още по-популярно.

Дело е на наскоро завършилите колеж младежи от калифорнийското студио за дигитално съдържание Everdream Pictures. Те решили да го изработят, за да покажат колко страхотно би могъл да се рекламира моделът Tesla S и, разбира се, да привлекат внимание към себе си, за да съберат бъдещи клиенти.

Кадрите показват момченце, което седи на шофьорското място в паркирана кола на Tesla в гаража на баща си и си представя, че е в космически кораб.

Рекламата, направена без поръчка от бранда, следва няколко други реклами на големи марки, представени в мрежата като изработени от фенове, които събраха популярност. Някои от тях обаче не са повод за гордост като тази на Tesla. Например рекламата на Mercedes, в която автомобил блъска малкия Адолф Хитлер като дете и спасява света от много злини, изработена експериментално от германски студенти по филмово изкуство. Mercedes-Benz се дистанцира от нея, въпреки че брандът й събра доста популярност с идеята и качеството на филма. Друг пример е илюстрация на Audi с четири пръстена, направена по повод факта, че петият пръстен от логото на Олимпиадата в Сочи не успя да се разтвори. Тя бе представена с мотото „Когато четири пръстена са всичко, от което се нуждаете”. Audi също се дистанцира, въпреки че мнозина се усъмниха дали всъщност съвсем няма нищо общо, както твърди.

Ето и видеото, изработено за Tesla. Симпатично, нали?

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Шефът на Nvidia Дженсън Хуан изравни Уорън Бъфет по богатство
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%