Рекламен експеримент в Лондон припомня за опасността от рак

Забързани в ежедневието, сме развили изключителната способност да бъдем немарливи към здравето си и да пренебрегваме всичко тревожно в тялото си. А сигналите, които тялото ни дава, често са по-важни от всичко друго в живота.

Това припомня чрез необичайна акция, която събра вниманието на онлайн медиите за маркетинг от света, британската организация Cancer Research U.K. Тя представи видеоклип, в който показва как голям брой забързани хора в Лондон заобикалят, без да я забележат, гигантска издутина на тротоар на Хай стрийт.

Идеята е на рекламна агенция AMV BBDO, а целта - да се изпрати посланието, че пациентите често пропускат да обърнат внимание на белезите за рак и това може да бъде решаващо за живота им. 

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ