Ридли Скот режисира новата реклама на LG за Супербоул 2016

Светът на маркетинга отново е в треска заради наближаващия финал на лигата за американски футбол Супербоул 2016, насрочен за 7 февруари.

Традиционно, това е най-скъпото рекламно време в американския ТВ ефир за цялата година. И през 2016 г. цената на излъчването на 30-секунден рекламен спот по време на него ще бъде над 3 млн. долара.

В този телевизионен момент от годината се събират пред малкия екран в Щатите над 100 млн. души. Световните марки не изпускат възможността да се покажат пред тази голяма събрала се публика, при това ако е възможно - с по-атрактивна и запомняща се реклама.

Видеоклиповете на големите рекламодатели засега са строго охранявана тайна. Но някои интригуващи подробности лека-полека изплуват - например, че Лиъм Нийсън ще бъде звездата в телевизионната реклама на LG за тазгодишния Супербоул. Технологичната компания ще излъчи 60-секундна реклама с него, съобщава Business Insider, цитирайки Marketing Week. Режисьор е не кой да е, а Ридли Скот. 

Скот е режисьорът зад най-известната реклама на Apple за Супербоул от миналото - легендарната "1984". Съпродуцент е синът му Джейк, който бе продуцент на няколко излъчвани реклами изработвани за Супербоул, включително "Lost Dog" на Budweiser.

Рекламата на LG ще изтъкне OLED технологията на телевизорите й. В мрежата се разпространява тийзър. Ето го и него. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ