СЕМ апелира тв зрителите да не бъдат притеснявани със смущаващи реклами

СЕМ апелира тв зрителите да не бъдат притеснявани със смущаващи реклами

Пихологическото въздействие върху аудиторията на телевизионни реклами на продукти, предназначени за решаването на физиологични и хигиенни проблеми обсъди на днешното си заседание Съветът за електронни медии под ръководството на избрания ден по-рано за пети мандат Георги Лозанов.

Поводът за сбирката по деликатната тема са множество жалби и оплаквания от зрители, че са принудени по време на семейна вечеря да гледат реклами за дамски превръзки, почистващи препарати, лекарствени средства срещу гъбички, цистит, простатит, пърхот, диария и т.н.

Кампаниите на такива продукти са много важни за рекламния бранш, но е недопустимо да се причинява дискомфорт на зрителя, гласи становището на СЕМ.

В същото време Съветът отбелязва, че не може да вземе решение за налагане на санкции, но препоръчва на доставчиците на медийни услуги да „прибегнат до саморегулация”, която ще доведе до „един по-красив и по-етичен екранен свят", се казва още в позицията.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес