СЕМ апелира тв зрителите да не бъдат притеснявани със смущаващи реклами
Пихологическото въздействие върху аудиторията на телевизионни реклами на продукти, предназначени за решаването на физиологични и хигиенни проблеми обсъди на днешното си заседание Съветът за електронни медии под ръководството на избрания ден по-рано за пети мандат Георги Лозанов.
Поводът за сбирката по деликатната тема са множество жалби и оплаквания от зрители, че са принудени по време на семейна вечеря да гледат реклами за дамски превръзки, почистващи препарати, лекарствени средства срещу гъбички, цистит, простатит, пърхот, диария и т.н.
Кампаниите на такива продукти са много важни за рекламния бранш, но е недопустимо да се причинява дискомфорт на зрителя, гласи становището на СЕМ.
В същото време Съветът отбелязва, че не може да вземе решение за налагане на санкции, но препоръчва на доставчиците на медийни услуги да „прибегнат до саморегулация”, която ще доведе до „един по-красив и по-етичен екранен свят", се казва още в позицията.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.