Серина Уилямс и Юсейн Болт рекламират Gatorade (видео)


Среща с детското ми Аз - това е темата на новата реклама на негазираната напитка за спортуващи хора Gatorade, предлагана от PepsiCo. Брандът залага на звездно присъствие с участието на тенис звездата Серина Уилямс и ямайския лекоатлет Юсейн Болт, преди предстоящите Летни олимпийски игри в Рио. 

Идеята на рекламата е простичка - спортистите се срещат със себе си като деца и детето в тях ги мотивира да опитват да постигат в спорта още и още, да подобряват резултатите си. В рекламата участват и баскетболистът Пол Джордж и Ейприл Рос - американски професионален играч на плажен волейбол. 

Кампанията е дело на една от най-известните рекламни агенции на САЩ - TBWA\Chiat\Day от Лос Анджелис, посочва Adweek. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Костадин Ангелов одобри идеята социалните мрежи да са забранени за деца под 15 години
Проф. Ива Христова: Грипът вече е тук, COVID също се завръща
Криза в коалицията: Борисов призова за преформатиране на правителството (ОБЗОР)
Temu удвоява печалбите си от ЕС, въпреки че фирмата има само осем служители
Ултрабогатите заменят луксозните стоки с услуги и преживявания
Зеленски вижда три начина за финансиране на покупки на ракети "Томахок", ако САЩ одобрят доставките