Силна социална кампания показва как животът на момиченце е съсипан от конфликта в Сирия (видео)


Ето какво причинява войната на децата. Само защото това не се случва тук, не означава, че не се случва никъде. 

Това е посланието на нова, "брутално силна” по определението на Adweek, социална реклама на организацията за защита на децата Save the Children във Великобритания. 

Спотът от минута и половина е майсторски режисиран. Той показва по една решаваща секунда от всеки от дните в живота на симпатично сирийско дете, в които бъдещето му е съсипано от конфликта в арабската страна. В началото момиченцето празнува рождения си ден у дома, радостно, заедно със семейството си и приятели. В края майка му му поднася скромна, бедна торта със свещичка в болницата. Тя го моли да си пожелае нещо.

PSA рекламата е дело на агенция Don’t Panic. Тя следва друга популярна кампания в подкрепа на сирийските деца, която бе заснета наскоро в Норвегия като експеримент на организацията SOS "Дестки селища", която може би ви е попаднала в мрежата. В нея норвежци дават дрехите си на зъзнещо от студ дете.

Видеото на Save the Children с момиченцето се вписва в навършването на три години от началото на сирийската криза. Маркетинг наблюдатели коментират, че най-сетне се е появила достатъчно въздействаща социална реклама, която го отразява.

Да си спомним за трагедията на сирийските деца.

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Кои са знаците, че се справяте по-добре в живота, отколкото си мислите?
Емблематичният фосил „Малкото стъпало“ – неочаквана еволюционна загадка
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?
Ядрената индустрия ще добави 15 реактора догодина след спада в капацитета през 2025 г.
На днешната дата, 16 декември. Рождениците днес
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven