Силна социална кампания показва как животът на момиченце е съсипан от конфликта в Сирия (видео)
Ето какво причинява войната на децата. Само защото това не се случва тук, не означава, че не се случва никъде.
Това е посланието на нова, "брутално силна” по определението на Adweek, социална реклама на организацията за защита на децата Save the Children във Великобритания.
Спотът от минута и половина е майсторски режисиран. Той показва по една решаваща секунда от всеки от дните в живота на симпатично сирийско дете, в които бъдещето му е съсипано от конфликта в арабската страна. В началото момиченцето празнува рождения си ден у дома, радостно, заедно със семейството си и приятели. В края майка му му поднася скромна, бедна торта със свещичка в болницата. Тя го моли да си пожелае нещо.
PSA рекламата е дело на агенция Don’t Panic. Тя следва друга популярна кампания в подкрепа на сирийските деца, която бе заснета наскоро в Норвегия като експеримент на организацията SOS "Дестки селища", която може би ви е попаднала в мрежата. В нея норвежци дават дрехите си на зъзнещо от студ дете.
Видеото на Save the Children с момиченцето се вписва в навършването на три години от началото на сирийската криза. Маркетинг наблюдатели коментират, че най-сетне се е появила достатъчно въздействаща социална реклама, която го отразява.
Да си спомним за трагедията на сирийските деца.
Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.