Шокираща кампания от Индия трогна света

Шокираща кампания от Индия трогна света

Шокираща кампания от Индия трогна света

Международни онлайн медии за маркетинг отразяват шокираща рекламна кампания със социален призив от Индия, която трогна хиляди зрители в интернет. 

В центъра стои видео от 1:07 минути. В него блогърката Решма обяснява как най-добре се слага червено червило. Ефективността на кампанията идва от лицето на смелата Решма, която е жертва на атака с хвърлена по нея киселина. Младата жена е обезобразена, вече вижда само с едното си око. Със спокоен тон тя казва в края на видеото "Ще намерите червено червило лесно на пазара. Точно както и киселина с висока концентрация". 

Кампанията е призив да бъде забранена продажбата в аптечната мрежа на Индия на киселина, с която могат да бъдат атакувани хората. Видеото е смущаващо и ужасяващо, но изпълнява целта си да е провокативна и силна кампания, която успява да привлече вниманието към проблема не само на индийците, но и на света, смятат международни наблюдатели.

Клипът е дело на агенция Ogilvy & Mather в Индия, която успява да убеди младата Решма да съдейства и да се покаже пред всички хора от всички държави. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ