Шокираща кампания от Индия трогна света
Международни онлайн медии за маркетинг отразяват шокираща рекламна кампания със социален призив от Индия, която трогна хиляди зрители в интернет.
В центъра стои видео от 1:07 минути. В него блогърката Решма обяснява как най-добре се слага червено червило. Ефективността на кампанията идва от лицето на смелата Решма, която е жертва на атака с хвърлена по нея киселина. Младата жена е обезобразена, вече вижда само с едното си око. Със спокоен тон тя казва в края на видеото "Ще намерите червено червило лесно на пазара. Точно както и киселина с висока концентрация".
Кампанията е призив да бъде забранена продажбата в аптечната мрежа на Индия на киселина, с която могат да бъдат атакувани хората. Видеото е смущаващо и ужасяващо, но изпълнява целта си да е провокативна и силна кампания, която успява да привлече вниманието към проблема не само на индийците, но и на света, смятат международни наблюдатели.
Клипът е дело на агенция Ogilvy & Mather в Индия, която успява да убеди младата Решма да съдейства и да се покаже пред всички хора от всички държави.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.