Шокираща кампания от Индия трогна света

Шокираща кампания от Индия трогна света

Международни онлайн медии за маркетинг отразяват шокираща рекламна кампания със социален призив от Индия, която трогна хиляди зрители в интернет. 

В центъра стои видео от 1:07 минути. В него блогърката Решма обяснява как най-добре се слага червено червило. Ефективността на кампанията идва от лицето на смелата Решма, която е жертва на атака с хвърлена по нея киселина. Младата жена е обезобразена, вече вижда само с едното си око. Със спокоен тон тя казва в края на видеото "Ще намерите червено червило лесно на пазара. Точно както и киселина с висока концентрация". 

Кампанията е призив да бъде забранена продажбата в аптечната мрежа на Индия на киселина, с която могат да бъдат атакувани хората. Видеото е смущаващо и ужасяващо, но изпълнява целта си да е провокативна и силна кампания, която успява да привлече вниманието към проблема не само на индийците, но и на света, смятат международни наблюдатели.

Клипът е дело на агенция Ogilvy & Mather в Индия, която успява да убеди младата Решма да съдейства и да се покаже пред всички хора от всички държави. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Срещата между Тръмп и Путин приключи. Ще има ли сделка?
Мелания Тръмп изпрати писмо до Путин за отвлечените деца от Украйна
Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Срещнаха се: Тръмп и Путин дадоха начало на разговорите в Аляска (СНИМКИ)
Тръмп е информирал по телефона Зеленски и лидери от НАТО за срещата си с Путин в Аляска
От Брюксел: Русия не може да наложи вето върху пътя на Украйна към ЕС и НАТО
Васил Терзиев за катастрофата с нощния автобус: Нито една камера или глоба не могат да заменят личната отговорност
Президентът на Украйна ще се срещне с Доналд Тръмп на 18 август