Шокираща кампания от Индия трогна света

Шокираща кампания от Индия трогна света

Международни онлайн медии за маркетинг отразяват шокираща рекламна кампания със социален призив от Индия, която трогна хиляди зрители в интернет. 

В центъра стои видео от 1:07 минути. В него блогърката Решма обяснява как най-добре се слага червено червило. Ефективността на кампанията идва от лицето на смелата Решма, която е жертва на атака с хвърлена по нея киселина. Младата жена е обезобразена, вече вижда само с едното си око. Със спокоен тон тя казва в края на видеото "Ще намерите червено червило лесно на пазара. Точно както и киселина с висока концентрация". 

Кампанията е призив да бъде забранена продажбата в аптечната мрежа на Индия на киселина, с която могат да бъдат атакувани хората. Видеото е смущаващо и ужасяващо, но изпълнява целта си да е провокативна и силна кампания, която успява да привлече вниманието към проблема не само на индийците, но и на света, смятат международни наблюдатели.

Клипът е дело на агенция Ogilvy & Mather в Индия, която успява да убеди младата Решма да съдейства и да се покаже пред всички хора от всички държави. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Иран отхвърля преговорите за прекратяване на войната с Израел, Тръмп вижда Путин като посредник за мир
Междувременно в Ливан: Танци и музика на фона на балистичните ракети (ВИДЕО)
Boeing понижи прогнозата си за търсенето на пътнически самолети през следващите 20 години
Зеленски призова лидерите на страните от Г-7 да засилят натиска над Русия по време на срещата си в Канада
Зеленски се надява ескалацията между Израел и Иран да не доведе до спад в помощта за Киев
Тръмп декларира приходи за над 600 млн. долара от крипто, голф, лицензионни такси
На днешната дата, 16 юни. Рождениците днес
Почина Леонард Лаудър – мъжът, който превърна Estee Lauder в козметична империя