„В бурята“ - един интерактивен билборд в Сидни (видео)
„За да промотираме представянето на филма „В бурята“ (“Into the Storm”), решихме да отведем бурята до улиците на Сидни“, посочват авторите на тази атрактивна кампания от външна реклама.
Основното в нея е един високотехнологичен билборд. Той съчетава случаващото се на улицата пред него, като го снима в реално време, с апокалиптични кадри, дело на компютърната графика. Билбордът е впечатляващ прозорец към улицата, пред който минувачите в австралийския град са можели да видят какво би се случило, ако градът в същата секунда е връхлетян от мощни ветрове и торнадо.
Кампанията е пример за използването на добавена реалност и рекламирането на филм. За нея съобщават руските наблюдатели на Adme.ru, които отразяват най-доброто от маркетинга по света.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.