„В бурята“ - един интерактивен билборд в Сидни (видео)


„За да промотираме представянето на филма „В бурята“ (“Into the Storm”), решихме да отведем бурята до улиците на Сидни“, посочват авторите на тази атрактивна кампания от външна реклама.

Основното в нея е един високотехнологичен билборд. Той съчетава случаващото се на улицата пред него, като го снима в реално време, с апокалиптични кадри, дело на компютърната графика. Билбордът е впечатляващ прозорец към улицата, пред който минувачите в австралийския град са можели да видят какво би се случило, ако градът в същата секунда е връхлетян от мощни ветрове и торнадо.

Кампанията е пример за използването на добавена реалност и рекламирането на филм. За нея съобщават руските наблюдатели на Adme.ru, които отразяват най-доброто от маркетинга по света.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Файненшъл таймс“: Тръмп е призовал Зеленски да приеме условията на Путин за край на войната
Oreo трансформира пешеходните пътеки в бисквитки, за да стимулира импулсивните покупки
Хлапето-милиардер: Ето в какво инвестира парите си суперзвездата на НБА ЛеБрон Джеймс
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 20 до 26 октомври
На днешната дата, 20 октомври. Рождениците днес
Предстоящият вот за Олимпийските игри - лакмусов тест за Германия
Антарктида започва да прилича все повече на Гренландия – и това не е добре
Стотици хиляди излязоха на протест срещу политиката на Тръмп