„В бурята“ - един интерактивен билборд в Сидни (видео)

„За да промотираме представянето на филма „В бурята“ (“Into the Storm”), решихме да отведем бурята до улиците на Сидни“, посочват авторите на тази атрактивна кампания от външна реклама.

Основното в нея е един високотехнологичен билборд. Той съчетава случаващото се на улицата пред него, като го снима в реално време, с апокалиптични кадри, дело на компютърната графика. Билбордът е впечатляващ прозорец към улицата, пред който минувачите в австралийския град са можели да видят какво би се случило, ако градът в същата секунда е връхлетян от мощни ветрове и торнадо.

Кампанията е пример за използването на добавена реалност и рекламирането на филм. За нея съобщават руските наблюдатели на Adme.ru, които отразяват най-доброто от маркетинга по света.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Урсула фон дер Лайен ще се срещне с Тръмп по искане на Зеленски
Бразилският президент отправи нестандартно послание до Доналд Тръмп
Додик: Получих обещание от САЩ, че отношението към Босна и Република Сръбска ще се промени
Хакан Фидан обсъди срещата в Аляска и войната в Украйна с руския и украинския си колега
Александър Вучич обяви нови икономически мерки срещу хиперинфлацията в Сърбия
"Инвестопедия": Между 800 000 и 850 000 души в света са собственици на поне един биткойн
Преговорите за глобален договор за пластмасата се провалиха